Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور امید عالیشاه در برنامه اختصاصی دیدار دربی حواشی زیادی ایجاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه بازیکن تراکتورسازی تبریز که در آستانه‌ی دربی با حضور در تلویزیون خشم مسوولان تراکتورسازی را در پایان جدال با پیکان که با شکست این تیم همراه بود برانگیخته، در تصمیمی عجیب و جنجالی از تیم اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب در خصوص حضور عالیشاه در برنامه اختصاصی دیدار دربی، واکنش مجتبی ساعی گزارشگر صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی است که بعد از به صدا در آمدن سوت بازی ساعی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ناراحتی خود را از حضور عالیشاه در برنامه زنده ابراز کرد و نوشت:

میشه گفت تنها موفقیتی که تراختور در دو فصل اخیر داشته؛صادرات سرباز_کارشناس است!

این گزارشگر محبوب درواقع به دوران مدیریت مصطفی آجورلو اشاره کرده است و بصورت کاملا حرفه ای از عملکرد مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انتقاد کرده است.

البته انتقاد ها از کار غیر حرفه ای عالیشاه بازیکن تراکتورسازی قبل از بصدا درآمدن سوت دیدار تراکتورسازی و پیکان شروع شده بود و در حین برگزاری  این دیدار  وقتی دانیال اسماعیلی فر پا به توپ شد گزارشگر این دیدار که میلاد وطن پرست بود با گفتن جمله ی:

اسماعیلی فر هم بازیکن سرباز تراکتورسازی است ولی او امروز قطعا در تهران و در برنامه اختصاصی دیدار دربی حضور ندارد

به نوعی از حرکت امید عالیشاه انتقاد کرد و با این اوصاف می توان گفت که حکم اخراج عالیشاه پیش از سوت پایان دیدار تراکتورسازی و پیکان صادر شده بود.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم

در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی اش آنفلید از ساعت ۱۹ به وقت تهران میزبان تاتنهام است. ۲ تیم شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و لیورپولی‌ها رتبه سوم شان نیز قطعی شده است، اما تاتنهام شانس محدودی دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند و به همین دلیل آنها امیدوارند امروز با پیروزی مقابل شاگردان یورگن کلوپ این شانس را بیشتر نیز کنند.

دیدار‌های ۲ تیم در سال‌های اخیر بسیار پرهیجان و دیدنی بوده است و گل‌های دیدنی نیز وارد دروازه‌های ۲ تیم شده است.

برترین گل‌های دیدار‌های لیورپول - تاتنهام را می‌توانید تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس