Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری تهران گفت: تمام مراحل جایگزینی درختان خیابان ولیعصر توسط کارشناسان داخلی انجام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری تهران در آغاز مراسم جایگزینی درختان چنار خیابان ولیعصر که همزمان با آغاز هفته درختکاری برگزار شد، گفت: درختان مانند دیگر جانداران با گذراندن عمر خود به مرحله کهن‌سالی می‌رسند و باید از آنها مراقبت بیشتر کرد زیرا آنها در پاکیزگی هوای شهر نقش بسزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه درختان جنگل‌ها نسبت به سایر جانداران دارای عمر طولانی هستند، اظهار کرد: طول عمر درختان علاوه بر ویژگی‌های گیاهی به شرایط بیرونی و محیطی هم بستگی دارد.
مختاری با بیان اینکه دما و رطوبت از یک طرف و رشد جمعیت و مهاجرت به تهران از سوی دیگر در وضعیت درختان مؤثر هستند، خاطر نشان کرد: خیابان ولیعصر که به نام حضرت ولیعصر(عج) است باید زیباترین و شایسته‌ترین خیابان تهران باشد.
مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری تهران با بیان اینکه قدمت برخی از چنارهای این خیابان بیش از 80 سال است، بیان کرد: کارشناسان فضای سبز می‌کوشند درختان خشک را که امکان احیای آنها وجود ندارد با درختان شاداب چند ساله جایگزین کنند.
وی تصریح کرد: تمام مراحل جایگزینی درختان خیابان ولیعصر توسط کارشناسان بومی و داخلی اجرایی می شود.
مختاری با بیان اینکه مجموع درختانی که در خیابان ولیعصر کاشته شده بود 18 هزار اصله درخت بود، اظهار کرد: در آن زمان فاصله درختان از نظر فنی رعایت نشده بود در حالی که باید فاصله درختان بین 4 تا 5 متر باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام است.  

رنگ محصول مورد نظر براساس ظرفیت در دو رنگ سفید-مشکی عرضه و اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود؛ همچنین ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت خواهد گرفت.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه تشریح کرده است، از جمله آنکه متقاضیان می‌توانند بر در مهلت مقرر نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودروی فرسوده تحت تملک خود در سایت فروش شرکت اقدام کنند، پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه و تایید اطلاعات ثبت شده و اخذ تاییدیه‌های لازم از سوی ستاد ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده و تایید راهور فراجا مبنی بر طی شدن فرآیند اسقاط خودروی فرسوده دعوت نامه تکمیل وجه برای متقاضیان طرح نام برده شده صادر و امکان واریز وجه برایشان فراهم خواهد شد.

 

دانلود بخش نامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

 

دیگر خبرها

  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • برج تمام الکتریکی نیویورک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان