Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@04:12:59 GMT

هیچ خطایی در سازمان راهداری رخ نداد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۰۱۹۵

هیچ خطایی در سازمان راهداری رخ نداد

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالهاشم حسن نیا در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزیر راه و شهرسازی که بدون حضور عباس آخوندی برگزار شد، با تقدیر از فعالیت ها و خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سازمان راهداری در طی سال های اخیر، اظهار داشت: بدون تردید موفقیت ها و خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان و بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرهون مدیریت توام با شجاعت و توانمندی مسئول ارشد سازمان بوده که طی سال های همکاری با ایشان این ویژگی ها همواره بارز و مشهود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جدید وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سوابق خدمات ارزنده داوود کشاورزیان در سمت ریاست سابق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولیت های اجرایی قبلی وی، ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت مدیران ستادی و استانی و کارکنان سازمان، همچنین همراهی بخش های مرتبط خصوصی در سراسر کشور، فعالیت ها و اقدامات مثبت و اثر بخشی که در سازمان آغاز شده است، با قوت و کیفیتی شایسته هموطنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار استمرار یابد.

بر اساس این گزارش داود کشاورزیان رئیس پیشین سازمان راهداری نیز با اشاره به توفیق بیش از چهار سال خدمت دراین سازمان اظهار داشت: در این مدت تلاش برآن بود از نیروهای داخل سازمان که اشراف و تسلط کافی به اهداف، برنامه ها و فعالیت ها دارند، در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی استفاده شود.

وی کمبود منابع اعتباری جهت نگهداری از راه های کشور به عنوان سرمایه مهم ملی را یکی از چالش های پیش رو در سازمان ذکر کرد و افزود: درمدت زمانی که تصدی و مسئولیت سازمان را عهده دار بودم سعی شد منابعی پایدار برای امر مهم نگهداری راه ها و ارتقای ایمنی سفرهای کاربران جاده‌ای پیش بینی شود.

کشاورزیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را مجموعه‌ای سالم برشمرد و گفت: در این مدت هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد که امیدوارم با همین شرایط، این سازمان مسیر پویایی و تعالی را بپیماید.

وی با اشاره به انتصاب شایسته حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد: وی سال‌ها در کسوت عضو هیئت عامل سازمان فعالیت داشته و با مأموریت‌های سازمان  و ساختار و وظایف وزارت راه و شهرسازی آشنایی کامل دارد؛ ضمن اینکه حسن نیا با تعامل شایسته و مناسب با مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه‌وبودجه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان که همانا خدمت به هم‌میهنان و ارتقای ایمنی سفرها و استفاده‌کنندگان از راه‌هاست، دارد که امید می‌رود در سکان‌داری این سازمان توفیقات روز افزون داشته باشد.

گفتنی است مراسم معارفه رسمی مهندس عبدالهاشم حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل جاده‌ای و تقدیر از خدمات مهندس کشاورزیان رئیس پیشین سازمان در چند روز آینده با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولین و دست اندرکاران بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان