Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون پس از دربى ۸۶ و پیروزی استقلال ، یک استوری منتشر کرد و ضمن تبریک به استقلالی ها ، در مورد کل کل هواداران دو تیم نکته ای را گوشزد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون پس از دربى ۸۶ و پیروزی استقلال ، یک استوری منتشر کرد.

همانطور که می دانید دیروز پنجشنبه بازیکنان استقلال با گلی که وریا غفوری در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند مقابل پرسپولیس به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با نمایش منظم و منطقی توانست برتری مطلقی در نیمه اول نسبت به پرسپولیس داشته باشد و با گلی که وریا غفوری در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، با برتری راهی رختکن شود و در نیمه دوم هم با دفاع کم‌اشتباه اجازه گلزنی به بهترین خط حمله لیگ را نداد تا سه امتیاز مهم را بعد از دو برد بزرگ مقابل الهلال عربستان و فولاد خوزستان کسب کند.

شاگردان شفر با برتری مقابل پرسپولیس ۴۱ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند و علاوه بر آن اجازه ندادند پرسپولیسی‌ها که قصد داشتند با کسب امتیاز از دربی ۸۶ ، دومین قهرمانی را در سال ۹۶ جشن بگیرند، به این مهم برسند.

سردار آزمون پس از دربى ۸۶ و پیروزی استقلال استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می نمایید :

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد