Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: یک روز دشمنان شیعه و سنی را مطرح کردند ولی به نتیجه نرسیدند به همین دلیل به‌دنبال فرق دیگر رفتند اما باز هم این اتفاق نیفتاد. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به شهادت چهار تن از حافظان امنیت به‌دست افراد فریب‌خورده، این اتفاق را به مردم و رهبری تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: دشمن به بعضی ویژگی ممتاز مردم ما حسادت می‌کند و یکی از آنها وحدت است که همه ادیان الهی با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تفرقه‌افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: یک روز دشمنان شیعه و سنی را مطرح کردند ولی به نتیجه نرسیدند به همین دلیل به‌دنبال فرق دیگر رفتند اما باز هم این اتفاق نیفتاد.

این مسئول با اشاره به شهادت حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: باید همیشه از این مادران و همسران شهدا تقدیر کرد که چنین انسان‌هایی را در دامان خود پرورش دادند.

محمدنسب به 14 اسفند و سال‌روز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: سه هفته بعد از پیروزی انقلاب امام این نهاد را برای کمک به محرومین جامعه تاسیس کردند و امروز هم که به ایام نوروز نزدیک می‌شویم مردم کمک‌های خود را دریغ نکنند.

وی با اشاره به 15 اسفند روز درخت‌کاری و با تاکید بر اینکه در اسلام به درخت‌کاری بسیار تاکید شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مازندران درختی می‌خواهیم که هم از سرسبزی و سایه آن استفاده کنیم و هم از میوه درخت، چون روایت داریم تا زمانی که درخت سرسبز است به فرد قرص کننده حسنه می‌رسد.

خطیب جمعه میاندورود با بیان اینکه بعضی از شهرها تابلو زدند که پایتخت نارنج هستند، گفت: مازندران دو محصول ویژه برنج و نارنج دارد که یکی با رنج و دیگری بی‌رنج بدست می‌آید به همین دلیل بهتر است بگوییم مازندران پایتخت نارنج است. کد مطلب: 352861  

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

رسانه‌گریزی 20 ماهه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت مازندران

همسر شهید ملازاده: باردار بودم، مسائل عاطفی اذیت می‌کرد اما با شهادتش آرام‌تر شدم  

امریکایی‌ها امروز ذلیل بچه‌های تربیت‌شده در مکتب انقلاب اسلامی هستند

    دشمن از هر فرصتی برای تفرقه‌افکنی استفاده می‌کند دلالان مانع از خرید مطلوب برنج در مازندران شدند مردم منتظر برخورد قاطع با اختلاس‌‌گران و دوتابعیتی‌ها هستند مسابقات دوی صحرانوردی بزرگسالان قهرمانی کشور در سوادکوه   آزمون سراسری قرآن و عترت در سیمرغ برگزار شد+تصاویر   فعالیت گروه جهادی شهدای فریدونکنار در مناطق زلزله‌زده   آماده‌سازی بابل برای استقبال از مسافران نوروزی/نوآوری و خلاقيت رکن اصلی برنامه‌ها خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی در بازار مازندران نیست/ تازه‌ترین قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار رسانه‌گریزی 20 ماهه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت مازندران سهم 94 درصدی صنایع کوچک و متوسط از صنایع مازندران حضور جوانان در آزمون‌های قرآنی مایه دگرمی است/ شرکت 162 داوطلب در آزمون سراسری قرآن در جویبار ششمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در جویبار   کشف 23 هزار عدد مواد محترقه در تنکابن مادر شهیدان کشوری: والله قسم این شهدا هدیه‌ای از طرف خداوند است بر بال سیمرغ؛ به‌مناسبت سومین سالگرد درگذشت مادر شهیدان کشوری امریکایی‌ها امروز ذلیل بچه‌های تربیت‌شده در مکتب انقلاب اسلامی هستند حرکت مداوم آیت‌الله فاضل در محور انقلاب و رهبری/ تضاد اشرافی‌گری با روحیه ساده‌زیستی عالمان دینی وضعیت سلامت مردم در مازندران نگران‌کننده است/ لزوم ساماندهی ساخت بیمارستان در استان کشوری که از ارائه سوخت‌ به هواپیمای وزیر امور خارجه امتناع می‌کند چه طور باید مورد اعتماد ما باشد/تشریح تخلفات در آزاد راه قزوین محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود  

یورش شیران بابلی به سوی لیگ برتر+ تصاویر  

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد

زادگاه مرحوم نوشیروانی خیر بزرگ بابل از دریچه دوربین  

بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط گروه جهادی بسیج سازندگی میاندورود  

زنگ جدایی و خطر طلاق در گلوگاه را جدی بگیریم

حرکت مداوم آیت‌الله فاضل در محور انقلاب و رهبری/ تضاد اشرافی‌گری با روحیه ساده‌زیستی عالمان دینی

فرار و بی‌تفاوتی مسئولان در مدیریت بحران‌ها

رنگ‌آمیزی پل چشمه کیله تنکابن برای استقبال از نوروز 97+ تصاویر  

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و توجه به گردشگری در بابل

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

 

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

«دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد  

پرورش ماهی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محمودآباد  

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: ۴۵ سالی است که در کشور موضوع فلسطین به عنوان مسئله‌ای اصلی مطرح است و دومین راهپیمایی بزرگ ما در کشور نیز راهپیمایی روز قدس بوده است. نزدیک به ۸۰ سال از اشغال فلسطین توسط اسرائیل می‌گذرد و آمریکا و اذنابش حامی این رژیم بوده و هستند.

وی با بیان این‌که «عملیات طوفان الاقصی در سال گذشته، حمایت از فلسطین را قوت بخشید»، افزود: این عملیات پر قدرت علیه رژیم صهیونیستی انجام شد که در گذشته مدعی شده و بارها اعلام کرده بود، قلعه‌ای امن در منطقه هستیم و اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی همزمان به ما حمله کنند، پیروز میدان خواهیم بود.

سردار شریف با بیان این‌که «صهیونیست‌ها لحظه‌ای از تقویت بنیه نظامی، امنیتی و دفاعی خود غافل نمی‌شوند»، اظهار کرد: با این وجود، نزدیک ۷ ماه است که صهیونیست‌ها در همین غزه ماندند و به هیچکدام از اهدافی که اعلام‌کرده بودند، نرسیدند. رژیم صهیونیستی در میدان مصاف با غزه بدون پدافند و با انجام هزاران بمباران، راه به جایی نبرده است.

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تبعات عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی گفت: با این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم رقم خورد.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور با توجه به رقم زدن عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس، لحظه‌ای برای توانمند شدن کشور تحت تدابیر رهبر انقلاب را از دست ندادیم. دفاع مقدس، تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد. در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود.

سردار شریف افزود: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

وی با تاکید بر این‌که «با قاطعیت می‌گویم امروز به برکت دفاع مقدس، جانفشانی‌های نیروهای مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور امنی داریم از این لحاظ که هیچکس جرأت حمله به کشورمان را ندارد.» افزود: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق با سلاح‌های تولید داخل صورت گرفت، عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود. عظمت این اقدام به صورتی بود که آن‌ها باید مدت‌ها عطش داشته باشند که این حمله چگونه بوده است. این عملیات نظامی، اقدامی غافلگیرکننده نبود و زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد آن‌ها منتظر بودند.

سردار شریف با اشاره به این‌که «۱۰ کشور در حوزه پدافندی به این رژیم کمک کردند»، افزود: در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود. هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل تمام شیعیان و آزادی‌خواهان دنیا را شاد کرد. امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند؛ خداوند را برای عظمتی که برای ملت ایران افرید شاکریم.

وی با بیان این‌که «مردم ایران بسیار هوشمندانه خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و موقعیت‌شناس هستند»، گفت: امیدواریم بتوانیم فدای این مردم شویم و خدمتی صادقانه به آن‌ها داشته باشیم.

کد خبر 749043

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است