Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی وزارت کشور از راه‌اندازی خانه احزاب و سمن‌ها در استان‌ها طبق منشور گفت‌وگوی سیاسی خبر داد.سید سلمان سامانی با اشاره به ابلاغ منشور گفت‌وگوی سیاسی به استانداران از سوی وزیر کشور گفت: یکی از اهداف اجرای این منشور فراهم آوردن فرصت گفت‌وگو براى تمامی جریان‌های سیاسی به صورت برابر است تا در فضایی توامش با همدلی نیز مطالبات، انتقادات و پیشنهادهای مردم و تشکل‌ها برای اداره هرچه بهتر امور کشور بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بر اساس این منشور و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تحقق گفت‌وگو و تفاهم سازنده بین جریان‌ها، تشکل‌‌‌ها، اصناف و سمن‌‌‌ها خانه احزاب و سمن‌‌ها در تمامی استان‌های کشور ایجاد می‌‌شود، اظهار داشت: دولت خود را در ایجاد فضاى گفت‌وگو و تعامل پیشگام می‌‌داند. 

سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر اینکه یکی از نکات مهم، پذیرش اصل گفت‌وگو در جامعه و قشرهای مختلف مردمی و نهادها و دولت است، اظهار داشت: فضای گفت‌وگو نباید اینگونه ترسیم شود که عده‌‌ای تنها خود را مطالبه‌‌گر و دیگران را تنها پاسخگو بدانند، لذا در این میان، همه باید تکالیف و حقوق خود را شناخته و در اعتلای ایران اسلامی نقش‌‌آفرینی داشته باشند. 

سامانی ادامه داد: با ایجاد فضای گفت‌وگو می‌‌‌توان از نظرات نخبگان و جریان‌ها و تشکل‌ها و سمن‌‌‌ها بازخورد مناسبی در اجرای برنامه‌‌ها و سیاست‌‌های کشور دریافت و نسبت به اصلاح یا تقویت آنها اقدام کرد. 

وی با بیان اینکه ارتقا سرمایه اجتماعی یکی از اهداف مهم اجرای منشور گفت‌وگوی سیاسی در کشور است، تصریح کرد: استانداران مکلف هستند بر اساس منشور گفت‌وگوی سیاسی برگزاری تجمعات صنفی و سیاسی قانونی را تسهیل و بر انجام آن نظارت و امنیت این تجمعات را هم با همکاری مراجع ذیصلاح به نحو مطلوب تامین کنند. 

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌‌‌ها، احزاب و تشکل‌ها در راستای ایجاد نشاط، امیدآفرینی و تقویت وفاق اجتماعی و انسجام ملی مورد تاکید منشور گفت‌وگوی سیاسی است، خاطرنشان کرد: دولت زمینه‌‌‌ساز و تسهیل‌‌کننده مسیر گفت‌وگو و تعامل است و ان‌شالله از بستر فراهم شده بتوان در راستای پیشرفت کشور و حل مشکلات و تامین نظرات مردم استفاده کرد. 

سامانی افزود: به منظور نظارت بر اجرای مطلوب مفاد این منشور استانداران مکلف شدند هر سه ماه گزارشی از عملکرد خود در این زمینه را به وزارت کشور ارائه کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند