Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار (شامل توربین و ژنراتور های صنایع هواپیمائی، صنایع دفاعی و صنایع سبک و سنگین) در نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نمایشگاه بیش از صد شرکت تا 14 اسفند جدیدترین تولیدات، تجیهزات، صنایع و خدمات خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش می گذارند که علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلستان، ژاپن، بلژیک، تایوان و چین نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستم های توربین، ژنراتور و ماشین های دوار، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و همچنین توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار است.
برنامه ریزی برای حضور هیئت های مختلف اقتصادی داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه های گوناگون تخصصی علمی،آموزشی با حضور اقتصاددانان، صاحبان صنایع و نخبگان و اساتید بین المللی این حوزه؛ برخی از برنامه های جانبی اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار است.
صنعت توربین، ژنراتور و ماشین های دوار جزء صنایعی محسوب می شود که در حوزه های مختلف از جمله صنت نفت و پتروشیمی، نیروگاه های مختلف، آب و فاضلاب و ساختمان نقش حیاتی دارد که به تازگی در کشور ما هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۵ درصدی میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته

فرماندار تهران از کاهش ۴۵ درصدی میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته خبر داد.

احمد قیومی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند تلاش برای کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: بر اساس گزارشات ارسالی از ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر به فرمانداری تهران خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش میزان تصادفات در حوزه فوتی و جرحی هستیم به طوری که در حوزه درون شهری تهران شاهد ۴۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در تهران از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی ۴۰ هزار مورد سرویس عمومی از مبدا تهران به دیگر نقاط کشور ثبت شده است، مطابق این آمار تعداد مسافر خروجی از شهر تهران ۴۰۸۰۸۵ نفر و تعداد مسافر ورودی به تهران ۲۴۲۳۰۹ نفر از ابتدای طرح نوروزی بوده است.

وی در تشریح آمارهای پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفرهای نوروزی ادامه داد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از ۲۱۰۰ مورد پرواز در فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت شده که از این طریق ۲۳۰ هزار نفر مسافر پذیرش شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۵ درصدی میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • تصاویری از فعالیت بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم