Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: مسئولان استاني بايد تفرقه و اختلاف را کنار بگذارند و خدمت به مردم را سرلوحه کارها و برنامه هاي خود قرار دهند زيرا اين امر لازمه پيشرفت است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه اظهار کرد: سخنراني برخي از مسئولان استاني نيز عليه يکديگر حاصل وسوسه هاي شيطاني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مسئولان بايد به مردم خدمت کرده و با عدالت در جامعه رفتار کنند زيرا عدالت اجتماعي مورد تاکيد رهبري بوده و بي عدالتي در جامعه ما غيرقابل قبول است.
امام جمعه اروميه ادامه داد: آذربايجان غربي از استان هاي حساس کشور بوده و مسئولان در اين استان بايد از بيان مسائل قوميتي دوري کنند زيرا وجود قوميت ها نشانه عظمت خداوند است و کساني که از اين شرايط براي ايجاد تفرقه استفاده مي کنند دنباله رو شيطان هستند.
حجت السلام والمسلمين قريشي اظهار کرد: مسئولان کشوري و استاني به وعده هايي که در خصوص راه آهن مراغه - اروميه داده اند عمل کنند.
وي با اشاره به اهميت احسان و نيکوکاري اظهار کرد: صدقه و کمک به فقيران و محرومان يکي از کارهاي سفارش شده خداوند متعال در قرآن کريم است که سبب آمرزش گناه و برکت اموال شخص مي شود.
حجت الاسلام قريشي اظهار کرد: مردم با فرا رسيدن سال جديد به نيازمندان جامعه کمک کرده و مديران نيز به نيازهاي کارمندان خود توجه کنند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پر شور مردم در مصلاي امام خميني(ره) اين شهرستان برگزار شد.
8135/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه

آبگیری مجدد دریاچه ارومیه حس و حال خوبی را به ساکنان منطقه آذربایجان و گردشگرانی داده است که خود را از نقاط مختلف به کنار این دریاچه رسانده‌اند.

کد خبر 748712

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند