Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@11:21:55 GMT

گمرک ۵ دستگاه ایکس ری خودرویی خریداری کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۰۹۹۲

گمرک ۵ دستگاه ایکس ری خودرویی خریداری کرد

خبرگزاری میزان- گمرک ایران، برای تجهیز بیشتر گمرکات کشور به امکانات کنترلی پیشرفته، اقدام به خرید ۵ دستگاه ایکس ری خودرویی جدید کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بر اساس برنامه جدیدی که از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران طی روزهای گذشته کلید خورد، آگهی خرید ۵ دستگاه ایکس ری خودرویی ویژه ماشین های سبک در گمرک منتشر شد و پیش بینی می شود تمامی این ایکس ری ها طبق برنامه ریزی های بعمل آمده از محل تولیدات داخلی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمرک ایران پیش از این ۶ دستگاه ایکس ری کامیونی و کانتینری ثابت به تولیدکنندگان داخل سفارش داده بود که تعدادی از این دستگاه های ایکس ری در مرحله تولید نهایی و جانمایی است.

همچنین گمرک ایران ۲ دستگاه ایکس پرسرعت کامیونی بسیار پیشرفته در ماه های گذشته طبق برنامه خریداری کرد که یکی از این دستگاه ها در گمرک شهید رجایی بندر عباس به بهره برداری رسید. این دستگاه های ایکس ری بسیار پیشرفته است و می توانند در هر ۳۰ ثانیه تصاویر هر کامیون را اسکن کنند. با نصب تجهیزات جدید در گمرک شهید رجایی بندر عباس هم اکنون تمامی نیازمندی های این گمرک تحت پوشش تجهیزات کنترلی پیشرفته ایکس ری قرار گرفته است.

تعداد دیگری دستگاه ایکس ری کامیونی نیز برای نصب در گمرکات طبق برنامه در حال انجام است که البته تعدادی از این دستگاه ها جزو تعهدات دیگر سازمان ها است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد

راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه به شرح زیر است؛

علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرد. متاسفانه پس از گذشت 7 روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور