Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@00:08:20 GMT

شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۱۵۹۵

شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنیم

جوین_ امام جمعه موقت شهرستان جوین در خطبه نماز امروز گفت: در آستانه سال نو طبیعت لباس عوض می کند و برای همراهی با طبیعت، جامعه نیز تغییر می کند، بیایید ما هم برای کمک به نیازمندان همراه آنان باشیم و شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنیم.

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، امام جمعه موقت شهرستان جوین در خطبه اول نماز گزاران را به تقوی و پرهیزگاری دعوت کرد، و رحلت ام البنین را  تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین کیوانلو خاطر نشان کرد: نام مادر ابوالفضل نیز فاطمه بود و به خاطر حفظ حرمت نام دختر پیامبر گرامی اسلام گفت که مرا ام البنین صدا بزنید، یعنی مادرپسران.  

خطیب جمعه موقت شهرستان جوین در آستانه سال نو گفت: با تغییر طبیعت در سال نو مردم نیز با طبیعت همراهی می کنند، به همه برادران و خواهران توصیه می کنم، بیایید ما هم در سال نو شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنیم.  

امام جمعه موقت جوین تاکید کرد: باید در کمک به نیازمندان به گونه ای عمل کنیم، که آنها تحقیر نشوند.  

خطیب جمعه جوین گفت: به عنوان نمونه ما نباید هر کالایی را که در خانه نیاز نداریم بین مستمندان تقسیم کنیم، بلکه باید کالایی را به نیازمندان بدهیم، که در ردیف کالای مصرفی خودمان و یا بالاتر باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات