Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@06:42:03 GMT

سامپائولی: ایگواین واقعا پخته شده

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۱۶۵۱

سامپائولی: ایگواین واقعا پخته شده

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ایگواین و شرایط حال حاضرش در یوونتوس پرداخت و از احتمال بازگشت ته وز به تیم ملی آرژانتین خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خط حمله آرژانتین با حضور ستاره‌های متعدد، کار را برای مهاجمین درجه اولی که در اروپا توپ می‌زنند دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ایگواین از تیم ملی خط خورده بود و ایکاردی در جمع بازیکنان حضور داشت ولی در آخرین فهرست اعلام شده، ایکاردی و دیبالا خط خورده اند و ایگواین بار دیگر به تیم بازگشته است. حال سامپائولی به تمجید از مهاجم ۳۰ ساله تیمش پرداخت.

او گفت:

” عملکرد ایگواین در این مدت به من این حس را داده که او پخته شده و من را قانع کرد که او را دعوت کنم. ما به بازیکنانی نیاز داریم که اگر دعوت شوند، تضمین می‌کنند که ما نتیجه خوبی در جام جهانی کسب می‌کنیم. دیبالا، گومز و ایکاردی بازیکنانی هستند که ما خیلی خوب می‌شناسیم. دوست داریم دیگران هم مقایسه کنند. این دو بازی برای هیچکس تعیین کننده نیست. دیبالا بازیکن بسیار با ارزشی است. او از مصدومیت همسترینگ برگشته و به نظرم بهترین تصمیم این بود که فعلا او را دعوت نکنم.”

سامپائولی همچنین راجع به ته وز گفت:

” با توجه به شخصیتش که من خیلی خوب می‌شناسم و با توجه به فرم فعلی و همچنین گذشته اش، به نظرم ته وز به حضور در جام جهانی بسیار نزدیک است.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا