Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@02:36:28 GMT

قول به اینفانتینو برای حضور زنان در استادیوم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۱۹۰۶

قول به اینفانتینو برای حضور زنان در استادیوم

ورزش > مدیریت ورزش - یک خبرنگار خارجی از قول مسئولان ایرانی به رییس فیفا پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) که دیروز تماشاگر ویژه دربی هشتاد و ششم بود، پس از دیدار و رایزنی با مقامات مختلف کشورمان، ایران را ترک کرد.

حال راب هریس، خبرنگار مربوط به حوزه فیفا، از قول اینفانتینو در توییتر نوشته است که او پس از حضور در مسابقه دربی تهران که فقط با حضور تماشاگران مرد برگزار شده گفته است:« به من قول داده شد که زنان ایرانی به زودی می توانند به استادیوم های فوتبال راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

254 41

کلید واژه‌ها : جیانی اینفانتینو - دربی - فیفا -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار ایسنا قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

کد خبر 840867 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!