Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا علی ربیعی صبح امروز در  افتتاح ساختمان مرکز نگهداری از معلولان ذهنی «حبیب بن مظاهر» اظهار داشت: در جمع‌هایی که انسان‌ها برای کمک به همنوع خود جمع شده یک عبادت محسوب می‌شود.

وی ضمن تشویق به ایجاد نوآوری‌ها افزود: کارهای زیادی در پیش رو داریم که بایستی انجام داده و در مسیری که با تمام چالش‌های آن در پیش گرفتیم خیلی از تغییرات انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به پیش رو بودن هفته نیکوکاری گفت: نیکوکاری فراتر از یک هفته است و نیک کار کردن، در کنار هم بودن و انجام کارهای نیک آن چیزی که جامعه امروز بیش از هر چیز تشنه آن می‌باشد.

ربیعی با بیان اینکه بیش از هر دوره دیگری به خیرخواهی به دیگران نیاز داریم، اظهار کرد: هر ایرانی به مثابه یک خیر و مددکار است و مددکار به عنوان یک مفهوم بوده و هر ایرانی به عنوان مددکار بایستی انجام وظیفه کند.

وی افزود: در سازمان بهزیستی سعی شده مسیر را برای خیرین و انجام کار نیک با وجود تمام موانع هموار کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جامعه هر سقفی که در آن وجود دارد بایستی مهربانی را نمود دهد و امروز نیازمند خیرخواهی برای تمام ایرانیان هستیم.

ربیعی ضمن تاکید بر اینکه جامعه بایستی همراه با خیرین باشد، افزود: تلفیق کار نیک در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی مدون می‌باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سالیانه حدود 3هزار مددجو از مراکز بهزیستی خارج می‌شوند، اظهار کرد: در قبال خروجی‌های هر سال مددجویان از مراکز سازمان بهزیستی وظیفه داشته و  همه ایرانیان بایستی همچون پدر و مادر آنها را یاری کنند.

ربیعی در ادامه کمک خیرین برای تامین مسکن و اشتغال این مددجویان را یک امر مهم تلقی کرد و بیان داشت: نظام مددکاری در کشور بایستی به نظام والدینی تبدیل شده و مددجویان را تا پایان عمر مراقبت کند.

وی با بیان اینکه با فقدان برنامه‌ریزی و سیاست صحیح هیچ کاری انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن سیاست‌هایی که مردم را در مشارکت‌ها تشویق می‌کند یک امر مهم می‌باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنبش در کنار هم بودن و مشارکت مردمی را در جامعه طوری پیش ببریم که جامعه‌ای با فرهنگ الهی و اسلامی کمک کردن داشته باشیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه

به گزارش خبرنگار مهر، جت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم و توسعه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر (۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: از جمله نکات مهم رهبری توجه به تعاونی است و مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصا می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‌ها اثرگذار است.

کد خبر 6089896

دیگر خبرها

  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت