Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@18:55:50 GMT

امکان بازنگری در طرح احداث زیرگذر کوی نصر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۲۷۴۰

امکان بازنگری در طرح احداث زیرگذر کوی نصر


سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از امکان بازنگری در طرح احداث زیرگذر کوی نصر خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهنام اتابکی با بیان آنکه برای رفع گره ترافیکی پل فلزی گیشا در محل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد، حداقل ۷ گزینه پیشنهادی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است، از اینکه در هیچ یک از این گزینه ها فکری برای بهبود وضعیت تردد عابران پیاده نشده است، انتقاد کرد و گفت: تردد از پیاده روهای خیابان کوی نصر به منظور عبور از زیر پل گیشا همواره با مخاطرات جدی برای عابران پیاده همراه بوده است و از این رو گزینه حفظ پل گیشا به عنوان پل عابر پیاده در عین احداث زیرگذر مطرح شده است تا این نقطه حادثه خیز ترافیکی برای شهروندان ساکن در محلات همجوار پل گیشا مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در وضع موجود تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل‌احمد، ۳ خط عبوری در هر باند بزرگراه جلال آل‌احمد در محل تقاطع با بزرگراه شهید چمران به ۲ خط کاهش پیدا می‌کند. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر که عملیات اجرایی آن حدود ۳۵ درصد پیشرفت کرده است، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، ترافیک سنگین تقاطع بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد را ساماندهی خواهد کرد.

true برچسب ها : جلال آل احمد شهرداری تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است، شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

او افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوری که در خیابان طالقانی، نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

او با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 846640 منبع: ایسنا برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها