Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: هيچ گونه افزايش قيمتي در تعرفه هاي واگذاري تلفن ثابت مد نظر نيست و در شرايط کنوني قيمت ها ثابت خواهد ماند.

سيد مجيد صدري روز جمعه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: هرگونه اقدام براي افزايش قيمت نيازمند کسب نظر سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ايران است و اکنون هيچ دستوري از سوي اين سازمان صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از تلاش براي رايزني با سازمان مذکور با هدف اعمال تغيير در تعرفه ها خبر داد و در عين حال تاکيد کرد: هدف مخابرات ارائه سرويس مناسب با قيمت مناسب به شهروندان است.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران ادامه داد: هنگامي که سرويسي با کيفيت مناسب در اختيار مردم قرارداده شود آنان در زمينه قيمت، ابراز نارضايتي نخواهند داشت.
صدري خاطرنشان ساخت: تلاش مي شود سرويس هاي جديدي با کيفيت مناسب و قيمت مناسب چه در بخش داده و چه بخش ثابت و چه در بخش سرويس هاي ارزش افزوده سال آينده در اختيار مردم قرار گيرد.
وي يکي از کارهاي مخابرات ايران در سال 97 را توجه جدي تر به افزايش کيفيت محصولات، خدمات پس از فروش و مشتري مداري برشمرد و ابراز اميدواري کرد تا بتوان رضايت مردم را جلب کرد.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: مخابرات به عنوان قديمي ترين شرکت فعال در بخش ارتباطات تلاش دارد از آخرين تکنولوژي هاي روز استفاده کرده و خدمات غير حضوري به مردم ارائه دهد و تا جايي که ممکن است، مردم براي گرفتن سرويس مورد نياز خود مراجعه اي به مراکز نداشته باشند.
صدري ادامه داد: تلاش مي شود بتوان توسعه چه در بخش سرويس هاي قديمي چه فيبرنوري و چه سرويس هاي جديد انجام شود.
* تعامل با بخش خصوصي
صدري که به تازگي به مديرعاملي شرکت مخابرات ايران انتخاب شده است، تعامل ويژه با بخش خصوصي را از برنامه هاي اين شرکت براي سال آينده دانست و گفت: شرکت مخابرات ايران خود را رقيب بخش خصوصي نمي داند بلکه به فکر حمايت از اين بخش است.
مديرعامل شرکت مخابرات از تلاش براي بازتر شدن فضا براي فعاليت کسب و کارهاي نوپا (استارتاپ) در اين شرکت خبر داد.
*همکاري با شرکت هاي فعال در حوزه ارتباطات ثابت
به گفته وي، شرکت مخابرات ايران تلاش دارد علاوه بر تعامل با بخش خصوصي، همکاري خوبي با شرکت هاي جديد فعال در ارتباطات ثابت (اف.سي.پي ها) داشته باشد و از فعاليت هاي آنان حمايت کند.
صدري تاکيد کرد: مخابرات ايران دنبال جلوگيري از فعاليت هاي بخش خصوصي و ساير شرکت ها نيست؛ هم به درآمد خود فکر مي کند و هم تلاش دارد اين شرکت ها نيز درآمد خود را داشته باشند.
*مشتري مداري در اولويت برنامه ها
مديرعامل شرکت مخابرات ايران مشتري مداري را از اولويت هاي اصلي اين شرکت برشمرد و از تلاش براي افزايش اعتماد مردم به اين شرکت قديمي فعال در ارتباطات کشور خبر داد.
به گفته وي، تلاش بر اين است تا سرويس هايي به مردم ارائه شود که جلب رضايت آنان را کرده و بيشتر به سمت استفاده از خدمات مخابرات آيند.
صدري گفت: برنامه هاي بسياري براي تحول در مخابرات ايران تدارک ديده شده است که براي اين منظور قدم هاي آغازين در سال آينده برداشته خواهد شد.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران خاطرنشان ساخت: تلاش بر اين است که ماموريت هايي که در فضاي مجازي و شبکه ملي اطلاعات بر عهده شرکت مخابرات ايران نهاده شده است، به بهترين شکل ممکن انجام شود.
اخبار اقتصادي ايرنا را تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**2078**2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی