Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کاهش مددجویان با پرداخت تسهیلات و خودکفایی و اشتغال‌زایی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، ارسلان طهماسبی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) کاهش مددجویان این نهاد است، اظهار داشت: به‌هیچ‌وجه این نهاد انقلابی سعی در افزایش تعداد مددجویان ندارد ولی شرایط زندگی برخی خانواده‌ها مجبور به تحت پوشش قرار گرفتن قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده خانواده‌هایی که طی سال‌های اخیر به تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر درآمده‌اند که سرپرست خود را از دست داده و یا به سرپرستی بانوان اداره می‌شوند عمدتاً این خانواده‌ها تحت پوشش نهاد قرار گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر بابیان اینکه کمیته امداد نهادی انقلابی که بعد از انقلاب بر اثر تفکرات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تشکیل‌شده است، گفت: 3766 خانواده تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهر بوده و از این تعداد بیش از 2000 خانواده به سرپرستی بانوان اداره می‌شود.

طهماسبی، توسعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش را از دیگر سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد و یادآور شد: کمیته امداد با آماده‌سازی زمینه‌ها و پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال را فراهم می‌کند و در نهایت این خانواده‌ها به خودکفایی برسند این رویکرد از سیاست‌های کمیته امداد است.

وی با ذکر اینکه یکی از وظایف کمیته امداد شهرستان اهر تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، گفت: در این راستا طی سال جاری 422 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای خانواده‌های تحت پوشش که قبلاً از نظر کارآفرینی استعدادسنجی شده‌اند از محل اعتبارات کمیته امداد در اختیار بانک‌های عامل پرداخت کرده‌ایم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر داد، بیان داشت: واحدهای تولیدی که عملاً با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند اگر چنانچه مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیری کنند به ازای هر نفر 20 میلیون تومان و تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات با بهره 4 درصد پرداخت می‌شود.

طهماسبی با تأکید بر اینکه طی سال جاری کمیته امداد آذربایجان شرقی 750 واحد مسکن مددجویی در شهرها و روستاها خریداری و احداث کرده است، گفت: سهم شهرستان اهر در این زمینه 38 واحد بوده که 29 واحد در روستاها و 9 واحد در شهر اهر احداث کرده‌ایم و در مجموع با احتساب تعمیر و مرمت مجموع هزینه کرد کمیته امداد اهر در بخش مسکن یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند