Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@12:28:29 GMT

برتری سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۳۳۵۷

برتری سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان منصور ابراهیم زاده مقابل حریف خود به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز در سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل سپاهان توسط ساسان انصاری در دقیقه 15 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به ادسون هنریکه از گسترش دقیقه در دقیقه 20 کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مصطفی سالاری، احمد زنده روح، ادسون هنریکه، عزیز معبودی( از دقیقه 10 -میثم جودکی (از دقیقه 70 - عرفان افراز ) )، یوسف سیدی، نیما مختاری، امید جهانبخش (از دقیقه 56 - صادق رضانیان)، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی فر و میلاد زنیدپور

ترکیب سپاهان:  ابراهیم عالمه، حسن جعفری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، حامد بحیرایی، مهرداد محمدی ( از دقیقه 90 - ایمان زکی زاده)، رضا دهقان ( از دقیقه 75 - حسین پاپی)، مهدی شریفی و ساسان انصاری

شرح گل:

گل تیم سپاهان: سیاوش یزدانی از روی کرنر توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد که توپ برگشت داده شد ولی در ریباند ساسان انصاری توانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند و گل تیمش را در دقیقه 15 به ثمر برساند. 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد