Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها شنبه میزبان نیوکاسل در استادیوم آنفیلد خواهند بود.

طرفداری- تیم های نیوکاسل و لیورپول شنبه در چارچوب رقابت های لیگ جزیره به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از لیورپول اکو، صحبت های یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول را در کنفرانس خبری پیش از  این دیدار می خوانید:

سیستم کمک داور ویدیویی

فکر نمی کنم مسابقه ای بدون مشکل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آلمان، در نیم فصل اول ناراحتی های بسیاری در خصوص آن وجود داشت ولی اکنون بهتر شده و فکر می کنم به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. اما خوب برخی مشکلات وجود دارد. در بازی ما مقابل وست برومویچ دیدید که برای تصمیم گیری چقدر زمان طول کشید.

پشت سر گذاشتن زمستان

هوا در این فصل بسیار سرد بود برای آنچه که می خواستیم انجام دهیم و برای عضلات خوب نبود. کارهای تاکتیکی انجام دادیم ولی به آرامی.

 بازی با نیوکاسل

جایگاه جدید در استادیوم ساختیم. زمین تمرین جدید ساختیم و بازیکنان فوق العاده ای به باشگاه آورده ایم. باشگاه لحظات خوبی را سپری می کند ولی اگر فردا خوب کار نکنیم، احساس متفاوتی خواهید داشت.

رافائل بنیتس

یک اسطوره در حال آمدن به اینجاست. رافائل بنیتس. او یکی از بهترین مربیان دنیاست. رافا را به عنوان یک شخص دوست دارم ولی فصل پیش به اندازه کافی به او هدیه دادیم! در آنفیلد 2-0 جلو بودیم و در نهایت بازی 2-2 شد.

وضعیت مصدومان

وودبرن و وینالدوم در طول هفته با مریضی سر کرده اند. مشکل آنها بیش از یک سرما خوردگی عادی بوده است. بله درست است مصدومیت بزرگی نداریم و امیدواریم شرایط به همین شکل نیز باقی بماند.

سیستم چرخشی

سیستم چرخشی همیشه در مورد استراحت دادن به بازیکنان نیست. گاهی اوقات شما می خواهید در ترکیب تان رقابت ایجاد کنید و این در خصوص وارد کردن فشار به بازیکنان است.

رکورد شکست ناپذیری لیورپول در آنفیلد

آیا ما در خانه شکست ناپذیر بوده ایم؟ خوب منظورتان لیگ است و وست برومویچ را حساب نمی کنیم؟ از این خوشم آمد!

دوران پس از کوتینیو

کوتینیو بازیکن مهمی در سیستم ما بود. وقتی در بهترین فرم مان نبودیم، خوب می شد توپ را به او بدهیم. حال که او نیست، باید کارمان را به گونه ای دیگر انجام می دادیم و خوشحالم که تا کنون جواب داده است. بارسلونا نیز این گونه است. اگر می بینید آنها در لحظات خاصی کار خود را انجام می دهند، به دلیل این است که توپ را به مسی می دهند.

ناتانیل کلاین

هنوز ریتم لازم را پیدا نکرده و به زمان بیشتری نیاز دارد تا به بهترین سطح برگردد.

وضعیت کلی باشگاه

اگر همه کارهایتان اشتباه باشد، نمی توانید 57 امتیاز تا به اینجا کسب کنید. بنابراین چیزهای زیادی تا کنون مثبت بوده اند. اما بدان معنا نیست که من مرتبا لبخند بزنم. مهمترین مسئله این است که کارمان را انجام دهیم. می خواهیم این بازیکنان را کنار هم نگه داشته و قوی ترش کنیم. پروژه لیورپول واقعا جذاب است. منچسترسیتی شایسته حضور در رتبه اول است. اگر تنها می توانید با داشتن امتیاز بالاتر از آنها خوشحال شوید، باید گفت که این در حال حاضر برای هر تیمی در دنیا کار مشکلی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 شمس آذر را پیش انداخت، اما حامد پاکدل در دقیقه 89 کار را به تساوی کشاند. در شرایطی که بازی در وقت‌های تلف شده دنبال می‌شد، شمس آذر خیلی زود توسط حسین گودرزی در دقیقه 2+90 گل دوم را زد تا پیروزی را بار دیگر به نام خود ثبت کند.

رضا عادل داور این مسابقه محمد پاپی و فراز امامعلی از شمس آذر و محمد آژیر از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

شاگردان سعید دقیقی با این پیروزی 34 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان رضا عنایتی نیز با 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند. این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مسابقات این هفته فردا با برگزاری هفت دیدار دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها در زیر می‌آید:

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت 17، ورزشگاه پاس قوامین تهران
تراکتور - استقلال، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
مس رفسنجان - گل گهر سیرجان، ساعت 17:45، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران، ساعت 18، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
آلومینیوم اراک - فولادخوزستان، ساعت 18:15، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی، ساعت 18:15، ورزشگاه غدیر اهواز
پرسپولیس - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟