Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:19:50 GMT

حمله تروریست ها به ریف دمشق سه کودک را زخمی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۳۵۷۵

حمله تروریست ها به ریف دمشق سه کودک را زخمی کرد

دمشق- ایرنا- حمله خمپاره ای امروز (جمعه) گروه تروریستی جبهه تحریر الشام (النصره) به منطقه حرستا در استان ریف دمشق سه کودک را زخمی کرد.

به گزارش ایرنا، گروه های تروریستی در غوطه شرقی بار دیگر با نقض توافق مناطق کاهش تنش، منطقه الاسد در حرستا واقع در ریف دمشق را با خمپاره هدف قرار دادند که در اثر آن خسارت هایی نیز به اموال شهروندان سوری و زیرساخت های عمومی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تروریست های مستقر در غوطه شرقی روز گذشته (پنجشنبه) نیز با حملات خمپاره ای به محله قدیمی باب السلام در دمشق، سه غیرنظامی را زخمی کردند.
گروه های تروریستی از یک ماه قبل تاکنون بیشتر مناطق مسکونی دمشق را با شلیک موشک و خمپاره هدف قرار داده اند که در اثر آن تعداد زیادی از شهروندان سوری کشته و یا زخمی شده اند.
این حملات به وارد شدن خسارت هایی به اموال شهروندان سوری و زیرساخت های عمومی پایتخت سوریه منجر شده است.
برخی از شهرک ها و مناطق غوطه شرقی در استان ریف دمشق محل حضور تروریست های تکفیری است که از آن جا اقدام به شلیک گلوله های خمپاره و موشک به مناطق مسکونی شهر دمشق و حومه آن می کنند.
قطعنامه سازمان ملل برای برقراری آتش بس 30 روزه در سوریه از شنبه گذشته در سراسر این کشور به اجرا درآمده است؛ در این قطعنامه تصریح شده که پایان دادن به درگیری ها شامل عملیات نظامی علیه 'داعش'، 'القاعده' و 'جبهه تحریرالشام'( النصره) و سایر گروه های تروریستی نمی شود.
خاورم**8005*شبس*1613

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری