Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در این نشست خبری گفت: این برد برای فوتبال مشهد مهم بود و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که داشتیم کار را با استرس شروع کردیم اما در ادامه به بازی مسلط شدیم.

رضا مهاجری افزود: پنالتی مسلم ما در دقیقه 20 گرفته نشد، من فیلم را دیدم و روی خانزاده خطا شد و فکر می‌کنم خیلی از داوری‌ها ضربه می‌خوریم، تصمیم کمک داور در دقایق پایانی در مورد گل سپیدرود هم درست بود

او  در خصوص اعتراض امامی‌فر درباره داوری گفت: اگر داور چهارم از خراسان بود بیش از 10 بار به بازیکنان ما تذکر می‌داد، به نظرم در این مسئله بیشتر میهمان‌ نوازی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم سپید رود رشت نیز در این نشست گفت: ما پیش‌بینی چنین مسابقه‌ای را داشتیم چون برای هر دو تیم امتیازات این بازی حساس بود.

امامی فر افزود: درست است که مثل هفته قبل خوب بازی نکردیم ولی چند موقعیت خوب داشتیم، چند سوال در اینجا دارم، اول اینکه چرا داور چهارم از استان خراسان است؟چرا صحنه گل ما را که آفساید اعلام شد از اسکوربورد نشان داده نشد؟

او گفت:آن‌ها اخلاق را باختند ضمن آنکه برای داور متاسفم چون خیلی بد صحبت می‌کرد و او نباید به خاطر اینکه داور است نگاه بالا به پایین داشته باشد

در دیدار عصر امروز تیم های فوتبال پدیده مشهد و سپیدرود رشت، تیم سپیدرود در دقیقه 93 به وسیله محمد نصحتی یک گل وارد دروازده کرد اما داور، آن را آفساید اعلام کرد

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پدیده مشهد به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد