Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:22:24 GMT

لزوم پیاده کردن عدالت اجتماعی در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۴۳۴۶

لزوم پیاده کردن عدالت اجتماعی در جامعه

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت کرمانشاه، گفت: ریشه بدی ها با رعایت تقوا کنده می شود و رحمت خداوند متعال نیز شامل انسان های متقی است که تقوا را در زندگی خود جاری و ساری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت‌ الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه امروز(11 اسفند) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا آن چیزی است که انسان را از خطا و اشتباه دور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز کرد: انسان های متقی همواره سعی دارند در مسیر هدایت الهی گام بردارند و دغدغه مهم آنها جلب رضایت حق تعالی است.

 

به گفته امام جمعه موقت کرمانشاه، ریشه بدی ها با رعایت تقوا کنده می شود و رحمت خداوند متعال نیز شامل انسان های متقی است که تقوا را در زندگی خود جاری و ساری می کنند.

 

آیت الله حجتی، همچنین بر رعایت عدالت اجتماعی در تمام شئونات زندگی تأکید و خاطرنشان کرد: برای پیاده کردن عدالت اجتماعی در جامعه فاصله زیاد است و این در حالی است که عدالت اجتماعی از ظلم ها و ناهنجاری ها جلوگیری می کند.

 

وی در ادامه به سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و روز تکریم مادران شهدا اشاره کرد و افزود: همسران و مادران شهدا دارای جایگاه والایی هستند و با الگوگیری از مادر حضرت عباس(علیه السلام) فرزندان نیکویی را تربیت کردند.

 

خطیب موقت جمعه کرمانشاه، با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، اضافه کرد: باید برای بهره برداری از درست طبیعت کوشا باشیم و بر ما است که به تبعیت از مقام معظم رهبری که در روز درختکاری با دست خویش درخت می کارند ما نیز به این کار اقدام کنیم.

 

آیت الله حجتی، تصریح کرد: در ایام پایانی سال نیز به روز احسان و نیکوکاری نزدیک می شویم که خداوند متعال نیز در قرآن بر این امر پسندیده تأکید دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید با عدالت با طبیعت برخورد کنیم، افزود: پیامبر اکرم(صلوات الله علیه) به امر مهم درختکاری توجه ویژه ای داشتند و این کار ثواب بسیاری دارد.

 

پایان پیام/477

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه