Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل‌های این دیدار را علی عبدالله زاده (۱۷)، مگنو باتیستا (۴۵)، حامد پاکدل(۵۶) و لوسیانو پریرا (۸۹) برای نفت به ثمر رساندند. تک گل مشکی پوشان را هم میرهانی هاشمی (۵۸) زد. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتبجه ۳ بر یک مشکی وشان را از پیش رو برداشت. در ادامه هفته ۲۵ لیگ برتر، تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷:۴۰ میزبان سیاه‌جامگان بود که این بازی در پایان با نتیجه چهار بر یک به نفع صنعت نفت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌های این دیدار را علی عبدالله زاده (۱۷)، مگنو باتیستا (۴۵)، حامد پاکدل(۵۶) و لوسیانو پریرا (۸۹) برای نفت به ثمر رساندند. تک گل مشکی پوشان را هم میرهانی هاشمی (۵۸) زد.
با این نتیجه صنعت نفت آبادان ۳۳ امتیازی شد و در همان رده هشتم باقی ماند. مشکی پوشان هم با همان ۱۵ امتیاز در انتهای جدول ماند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان