Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:22:05 GMT

فیلم/ گل علی علیپور به استقلال؛ پرسپولیس 1-0 استقلال

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۴۶۷۰

‍‍‍‍‍‍

خطای چشمی روی علیپور در محوطه جریمه از سوی داور پنالتی اعلام شد. علیپور این ضربه را به گل تبدیل کرد.

دریافت 2 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد ۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم که در اختیار وزارت است و مسیر واگذاری آن هم طی می‌شود تا سهم سرمایه‌های واقعی این دو باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها