Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ عصر امروز (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان از تیم قعرجدولی مشکی پوشان پذیرایی کرد و به راحتی صاحب برتری چهار بر یک شد.
در دقیقه 17 کار تیمی صنعت نفت که از سوی «جاسم کرار» آغاز شده بود را «علی عبداله زاده» به گل نخست تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وقت های تلف شده نیمه نخست، ضربه آزاد تماشایی «لوسیانو پریرا» از سوی دروازه بان مشکی پوشان برگشت داده شد، اما در برگشت «مگنو باتیستا» دومین گلزن صنعت نفت لقب گرفت.
در دقیقه 55 «لوسیانو پریرا» در بین مدافعان میزبان گرفتار شد و در نهایت توپ به «حامد پاکدل» رسید و او به راحتی سومین گل را برای تیم تحت هدایت «فراز کمالوند» به ثمر برساند.
سه دقیقه پس آن، مشکی پوشان یکی از گل های خورده را جبران کرد و توپ ارسالی «حسین بادامکی» را «میرهانی هاشمی» درون دروازه صنعت نفت جای داد.
در دقیقه 89 «لوسیانو پریرا» مهاجم باتجربه برزیلی صنعت نفت، بازی خوب خود را تکمیل کرد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
صنعت نفت با برتری در دیدار امروز 33 امتیازی شد و جایگاه هشتمی را حفظ کرد.
مشکی پوشان مشهد نیز همچنان با 15 امتیاز در رتبه شانزدهم ماندگار شد تا برای رهایی از سقوط نیاز به معجزه داشته باشد.
عصر فردا (شنبه) تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران که برای رهایی از سقوط تلاش می کنند، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند.
*ترکیب صنعت نفت:
سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم(طالب ریکانی)، حامد پاکدل، جعفر سلمانی(میلاد جهانی) و لوسیانو پریرا
*ترکیب مشکی پوشان:
محمدرضا کرمی، محسن آقایی، امیرحسین صالحی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی، حسین بادامکی(حمیدرضا علی عسگری)، محمدمهدی عسگری، حسین زامهران(پیام ملکیان) و کیوان امرایی

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)