Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،آرمین رهبر مربی تیم سیاه جامگان بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت، گفت: اختلاف دو تیم این تعداد گل نبود. می‌خواستیم از فضای پشت دفاع صنعت نفت استفاده کنیم.

وی افزود: داوری در مورد خطاهایی که منجر به گل شد سختگیرانه عمل کرد. تیم ما مریض است. نمی‌دانم چرا نتایج به این شکل رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر دلیلی تیم ما اول فصل خوب بسته نشده است. امروز از تمام پتانسیل‌مان استفاده کردیم. بعد از مصدومیت دو بازیکن از همه پتانسیل‌مان استفاده کردیم. باز هم خیلی از گل‌ها را نزدیم و با هر اشتباهی به بدترین شکل تنبیه شدیم.

رهبر با اشاره به قضاوت داور دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: داوری بسیار سختگیرانه بود و آن ضربه‌ای که منجر به گل صنعت نفت شد، در موردش تصمیم درستی گرفته نشد.

مربی سیاه جامگان در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ می‌ماند، عنوان کرد: دو بار دیگر هم این تجربه را داشتیم و امیدوار هستم بمانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • اهمیت مدیریت استرس در جهان امروز
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک