Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت دختران و پسران استان مرکزی روز جمعه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان و در 2 بخش دختران و پسران با شرکت 80 ورزشکار در سالن اسکیت مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
در بخش دختران در رده سنی 14 سال پریا زارعی، 12 و 13 سال سارا جدید الاسلام، 11 سال سیده پانیز سجادی، 10سال پونه حمزه لو، 9 سال شایسته صفایی، 8سال طهورا کریمی، 7 سال رومینا شجاعی، 6 سال دنیا امیدواری و 5 سال دیانا سادات میرناصری مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش پسران نیز در رده سنی متولدین12 و 11 سال نریمان خسروی زاده، 10سال شایان حبیبی، 9 سال آریا کرمی،8 سال مانی قربانعلی، 7 سال کیارش کیشانی، 6 سال پویان گودرزی راد و 5 سال آرشام مرادی دوست عناوین نخست را کسب کردند.
مهدی رضایی به عنوان سرداور، آرش علی بیگی و فرزانه حیدری قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
بیش از 700 ورزشکار زن و مرد در همه رده های سنی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات اسکیت استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند