Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@02:55:42 GMT

از خودروی جدید پژو 508 اسپرت GT رونمایی شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۴۹۷۸

از خودروی جدید پژو 508 اسپرت GT رونمایی شد!

شرکت خودرو سازی پژو، از نسخه جدید محصول ۵۰۸ رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرکت خودروسازی پژو فرانسه نسل جدید خودروی ۵۰۸ خود را با انتشار تصاویری رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی پژو فرانسه بالاخره نشان داد که می خواهد به زودی نسل جدید خودروی سدان ۵۰۸ خود را معرفی و به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت خودروسازی تنها چند هفته قبل از آغاز بکار نمایشگاه خودروی ژنو، در اقدامی جالب تصاویری از این خودروی اسپرت، جذاب و جدید ۵۰۸ خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا به گونه ای توجه طرفداران و مشتریان را جلب کرده و از معرفی و عرضه این محصول زیبا خبر بدهد.

طراحی نوین نسل جدید خودروی ۵۰۸ از نقاط قوت این محصول است چراکه در مقایسه با نمونه قبلی، بسیار اسپرت تر و جوان پسندانه تر است و برآورد می شود نظر بسیاری از مشتریان خودروهای شاسی بلند پژو را نیز به خود جلب کند.

نسل اول خودروی پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد و حالا نسل جدید آن که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود، در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش عموم در خواهد آمد.

این خودرو سدان اسپرت تفاوت های قابل توجهی با نمونه پیشین خود دارد که می توان به تغییرات در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب اسپرت، درهای بدون فریم و طول و عرض و ارتفاع این خودرو اشاره کرد.

این خودروی جدید به سیستم جدید i-Cockpit پژو نیز مجهز است. پژو همچنین عنوان کرده است که وزن سدان ۵۰۸ نسبت به قبل ۷۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که این امر در کاهش مصرف سوخت و میزان آلایندگی آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. نسخه پلاگین هیبریدی آن نیز در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد.

پژو ۵۰۸ جدید که به تجهیزات ایمنی و کمک رانندگی بسیاری نظیر سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، رانندگی بین خطوط، سیستم تشخیص علائم جاده و چراغ‌های هوشمند مجهز است، به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و تا پایان سال جاری میلادی نیز به بازار خواهد آمد اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی محبوب به زودی با روبات ساخته می‌شود

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، شرکت روباتیک Apptronik اعلام کرد که با مرسدس توافقی تجاری بسته است تا این شرکت به‌طور آزمایشی از روباتیک بسیار پیشرفته‌ای مانند Apollo که یک روبات دوپا در خط تولید خود استفاده کند.

چندماه پیش نیز شرکت ماشین‌سازی‌ BMW اعلام کرده بود قصد استفاده از این روبات‌ها در خط تولید خود را دارد. شرکت آپترونیک اعلام کرد که مرسدس در حال بررسی موارد استفاده مانند واداشتن آپولو برای بازرسی و تحویل قطعات به کارگران خط تولید انسانی است. هیچ‌یک از این دو شرکت هنوز رقمی را برای توافق یا تعداد روبات‌های آپولو در حال آزمایش فاش نکرده‌اند.

به‌گفته آپترونیک، روبات‌های انسان‌نما به سازندگان وسایل نقلیه اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به طراحی مجدد امکانات موجود، کارهای تولیدی را خودکار کنند. این شرکت می‌گوید رویکردش در عوض بر خودکارسازی برخی از وظایف فیزیکی، تکراری و کسل‌کننده متمرکز است که یافتن کارگران قابل اعتماد برای آنها دشوار است.

طبق آخرین گزارش‌ها مرسدس آزمایش تعداد نامعلومی از روبات‌های آپولو را در کارخانه‌ای در مجارستان آغاز کرده است. این کشور چندین سال است که با مهاجرت کارگران به اروپای غربی، کمبود نیروی کار را تجربه کرده است، آئودی و مرسدس هر دو در مورد تامین نیروی کار در سال۲۰۱۶ نیز ابراز نگرانی کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

کوتاه از فناوری | کنترل قطار با هوش مصنوعی

یورگ برزر، مدیرتولید مرسدس گفت: این یک مرز جدید است و ما می‌خواهیم پتانسیل روباتیک و خودروسازی را برای پر کردن شکاف‌های نیروی کار در زمینه‌هایی مانند کارهای کم‌مهارت، تکراری و سختگیرانه درک کنیم و اعضای تیم بسیار ماهر خود را در خط تولید محبوب‌ترین خودروی جهان آزاد کنیم.

کد خبر 839622 برچسب‌ها خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس شرکت‌ خودروسازی‌ بنز و کرایسلر ربات - روبات

دیگر خبرها

  • عکس| همکاری غول‌های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • تفاهم غول‌ های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • بهمن دیزل رکورد تولید خودروی تجاری را به نام خود ثبت کرد
  • خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد
  • تحویل خودروی مشترک هواوی و چری به تاخیر افتاد
  • این خودروی محبوب به زودی با روبات ساخته می‌شود
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • کیم جونگ اون با خودروی اهدایی پوتین در یک مراسم عمومی شرکت کرد + فیلم
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)