Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار امروز در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۷۰ شرکت‌کننده برگزار شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان گفت: امروز دوره تربیت مدرس اقتصادمقاومتی با شرکت 170 فعال دانشجویی و فرهنگی و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد زاهدان به مدت یک روز در تالار علامه حلی این دانشگاه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا زاهدشیخی با بیان اینکه این دوره با 7 ساعت کلاس مفید در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، افزود: دکتر حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق استاد این دوره بود.

وی ادامه داد: آزمون این دوره به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در یک دوره 30 روزه مهلت دارند در این آزمون شرکت کنند.

زاهدشیخی افزود: کسانی که حدنصاب نمره را در این آزمون کسب کنند، گواهینامه پایان دوره و مربیگری درجه 3 اقتصاد مقاومتی اعطا می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطر نشان کرد: گواهی پایان دوره از طرف انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی و مرکز مطالعات تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: تلاش برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری ضرورتی مهم است که برای تحقق آن نیازمند آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح دانش اقشار جامعه هستیم.

زاهدشیخی با اشاره به اینکه بار اصلی این وظیفه بر دوش نخبگان جامعه و به‌طور عمده جامعه حوزوی و دانشگاهی است، ادامه داد: این دوره با هدف جذب، آموزش و تربیت فعالان دانشگاهی به‌منظور آماد‌ه‌سازی آن‌ها برای تدریس نظریه اقتصاد مقاومتی و تبلیغ و ترویج این گفتمان، برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: تبیین ضرورت و اهداف اقتصاد مقاومتی، آشنایی با مفاهیم و واژگان کلیدی این گفتمان، افزایش سطح سواد و مهارت‌های اقتصادی، پاسخگویی به شبهات اقتصادی و تبیین نقش اقشار گوناگون جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین مباحثی است که در این دوره به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است