Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:20:45 GMT

ادامه نشست‎های هفتگی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۵۲۹۶

ادامه نشست‎های هفتگی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ششمین نشست متوالی خود را روز شنبه در محل این کمیته برگزار می‌کنند تا در مورد دو موضوع کلی بحث و بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که برگزاری متوالی و هفتگی نشست های خود تا پایان سال را در دستور کار قرار داده اند فردا برای ششمین بار تشکیل جلسه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک طی هفته های گذشته و بعد از تصمیم گیری در مورد تعیین سرپرست کاروان های اعزامی به بازی های آسیایی و المپیک جوانان، بررسی وضعیت کمیسیون های این کمیته را دنبال می کنند. همین موضوع یکی از محورهای مورد بحث نشست فرداست. 

در واقع تصمیم گیری در مورد کمیسیون های کمیته ملی المپیک همراه با پیگیری مصوبات و پیشنهادات مطروحه در ۵ جلسه قبلی دو محور تعیین شده برای نشست روز شنبه است. 

نشست هفته گذشته هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز با همین دو محور برگزار شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال