Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراسم رونمايي از پوستر و تنديس چهارمين جشنواره تلويزيوني جام‌جم، با حضور محمد احساني دبير اين جشنواره از شبکه سه سيما به روي آنتن رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم رونمايي از پوستر و تنديس چهارمين جشنواره تلويزيوني جام جم، با اجراي حميد ترابيان، با حضور محمد احساني دبير جشنواره و همچنين دبيران بخش هاي چهارگانه سريال، مسابقه، مستند و پويانمايي به روي آنتن شبکه سه سيما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد احساني دبير چهارمين دوره از جشنواره تلويزيوني جام جم در ابتداي اين برنامه با اشاره به فاصله چهارساله جشنواره تلويزيوني جام جم، کفت: فاسله چهارساله جشنواره جام جم، باعث شد تا با حجم بالاي آثار مواجه شويم. معمولا در جشنواره فيلم فجر تعداي فيلم انتخاب مي شود و به داوري مي رسند، اما جشنواره تلويزيوني جام جم، با مجموعه سريال هاي تلويزيوني، مستند، مسابقه و پويانمايي مقداري لبالب بود.
وي درادامه درخصوص به تعويق افتادن زمان اختتاميه بيان کرد: ابتدا قرار بر اين بود که اختتاميه در اوايل بهمن ماه برگزار شود، اما به دليل برگزاري جشنواره فجر و همچنين مقارن شدن با ايام فاطميه، ترجيح داديم تا در اواسط اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اين مراسم را برگزار کنيم.
احساني با اشاره به چهاربخش جشنواره تلويزيوني جام جم، افزود: اين دوره از جشنواره در بازه زماني سال 93 تا پايان تابستان 96 به بررسي آثار تمامي شبکه هاي سيما مي‌پردازد. همچنين ما کارمان را از مهر ماه امسال آغاز کرديم و فراخوان به تمام شبکه هاي سيما داده شد و با داوري چهار دبيرخانه مرکزي و معين، آثار را بررسي کردند.
وي ادامه داد: با توجه به داوري هاي انجام شده، تا امروز نامزدها چهار بخش سريال، مستند، مسابقه و پويانمايي مشخص شده است، و از فردا (شنبه) به مدت 5 شب، از حدود ساعت 21:30 با حضور دبيران چهارگانه جشنواره تلويزيوني جام جم، اسامي نامزدها را اعلام خواهيم کرد و تا چهارشنبه برنامه خواهيم داشت. البته تا امروز هيچ کدام از برنامه هاي شبکه نسيم به صورت زنده نبوده و اين برنامه براي اولين بار به صورت زنده به روي آنتن شبکه نسيم مي رود.
احساني در ادامه با بيان اينکه بنيان گذار شبکه نسيم حسين کرمي بود و من چندماهي است، راه و زحمات آن را ادامه ميدهم، درخصوص اضافه شدن بخش مردمي به جشنواره تلويزيوني جام جم، گفت: در ابتداي برگزاري جشنواره، به دليل پخش برنامه «سه ستاره» با اجراي احسان عليخاني و کسب آراي مردمي، به فکر بخش مردمي جشنواره تلويزيوني جام جم نبوديم، اما امسال پس ازاينکه متوجه شديم برنامه «سه ستاره» به روي آنتن نمي رود، از اواسط پروسه جشنواره به فکر اين افتاديم تا با آماده سازي بستر نظرسنجي براي مخاطبان، آراي مردمي را نيز جمع آوري کنيم، به همين منظور پس از مذاکره با عوامل برنامه «حالا خورشيد» از ظرفيت اين برنامه استفاده کرديم و به موازات بخش داوري، آراي مردمي را هم به جريان درآورديم.
همچنين دبير چهارمين جشنواره تلويزيوني جام جم، با اشاره به آثار رسيده به دبيرخانه، عنوان کرد: تا امروز بعد از فراخواني که به شبکه هاي سيما داده شد، 24 سريال، 32 مسابقه، 52 مستند و 53 اثر پويانمايي بدست ما رسيده است. جشنواره هاي تلويزيوني برخلاف جشنواره هاي سينمايي که قبل از برگزاري هيئت انتخاب دارد، مرکز شبکه هاي سيما زحمت کشيدند، آثار توليدي خود را انتخاب کردند و براي رقابت در بخش داوري براي ما ارسال کردند. البته بايد اين را توجه داشت که رقابت در بخش داوري با توجه به آثار توليدي بسيار به هم بود و کار قضاوت را سخت مي کرد.
همچنين در ادامه اين برنامه، مجري با اشاره به اينکه اين نشست قرار بود با حضور خبرنگاران برگزار شود، اما به دليل مشکلات حضور آنها، فقط توانستيم از اهالي رسانه سوال هاي آنها را جمع آوري کنيم. سوال هاي خبرنگاران را از احساني دبير جشنواره تلويزيوني جام جم، پرسيد.
احساني درضمن تشکر از اهالي رسانه و مطبوعات و همچنين استفاده از ظرفيت هاي خبرنگاران، درخصوص استفاده و بهره مندي از ديگر برنامه هاي توليدي سيما، گفت: فاصله چهارساله در برگزاري جشنواره تلويزيوني جام جم و حجم بالاي آثار، خلاء اي ايجاد کرد تا ديگرقالب هاي برنامه هاي سازي را نداشته باشيم، اما اگر هر سال برگزاري جشنواره را سر وقت داشته باشيم، اهميت و توجه برنامه سازان مضاعف مي شود. در اين دوره بين قالب هاي برنامه سازي، چهار بخش را انتخاب کرديم، البته همه برنامه ها به يک اندازه براي ما مهم هستند. ولي ما به دليل اينکه تمرکز بيشتري بر بخش جوايز داريم و مراسم پاياني مطول نشود، برنامه را فشرده تر خواهيم داشت. و در دوره بعد چند بخش ديگر نيز به آن اضافه مي کنيم. البته امسال نيز سازمان کوچکي با عنوان جشنواره شکل گرفته و بنا شده است که جشنواره هاي مختلف سيما در آن انجام شود و به ديگر بخش هاي جشنواره نرسد.
گفتني است؛ مراسم اختتاميه جشنواره جام جم، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، 17 اسفندماه در مرکز همايش هاي بين المللي سيما برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک