Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: مهدی برادران، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از شکایت علیه علی کریمی، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت صرف نظر کرد.

قاضی حسن حیدری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل ایجاد شده بین کریمی و برادران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم فوتبال سپیدرود عصر امروز پس از بازی با تیم پدیده در مشهد در حالی که نسبت به داوری بازی اعتراض داشت راهی رختکن داوران شد تا اعتراض خود را به داور بازی نشان دهد.
علی کریمی در این بین با مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی روبرو شده و دچار درگیری لفظی شد و در اوج عصبانیت به وی فحاشی کرد.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز که انتظار چنین برخوردی را نداشت از کریمی شکایت کرد.
قاضی حیدری، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز به مسئولین باشگاه سپیدرود پیشنهاد کرد علی کریمی باید رضایت مهدی برادران را جلب کند زیرا در غیر این صورت باید برای ادای توضیحات به مراجع قضایی پاسخگو باشد.
با این اقدام مشکل مزبور در ورزشگاه یاد شده حل شد و برادران از شکایت خود گذشت.
در مسابقه عصر امروز تیم های فوتبال پدیده مشهد و سپیدرود رشت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، تیم سپیدرود در دقیقه 93 به وسیله محمد نصحتی به گل رسید اما داور، آن را آفساید اعلام کرد.
این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پدیده مشهد به پایان رسید.
7505 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید