Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@19:36:31 GMT

مادر دو شهید به فرزندان رشیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۵۵۴۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه امروز جمعه و در روز پاسداشت حرمت مادران شهدا ونیز سالروز شهادت ام البنین مادر حضرت عباس علیه سلام مادر دو شهید گرانقدر شهیدان کامران و شهریار احمدی پور به پسرانش پیوست
مراسم تشیع پیکر این مادر دریا دل امروز در باغ فردوس کرمانشاه برگزار و در کنار دو پسر شهید به خاک سپرده شد
لازم به ذکر است خانم گوهر خدابخش فرزندش شهید شهریار احمدی پور از نیرو‌های سپاه پاسداران در سال ۵۸ در منطقه سرپل ذهاب در اثر ترور منافقین کوردل و فرزند دیگرش شهید کامران را در تاریخ ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۵ در جریان عملیات کربلای یک تقدیم انقلاب کرد                      

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست

«حاج ابوالفضل لطیف زاده» از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سن ۶۰ سالگی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به مقام رفیع شهادت نائل آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، جانباز سرافراز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «حاج ابوالفضل لطیف زاده» پس از تحمل سال ها رنج و درد دوران مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این جانباز 70 درصد ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(علیه السلام)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا(علیه السلام ) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

ابوالفضل‌ لطیف‌زاده در هشتم فروردین‌ماه 1343 در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال 1361 در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از 42 سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه 1403 به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با صدور پیامی شهادت جانباز گرانقدر «حاج ابوالفضل لطیف‌زاده» از مشهد مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

در  متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی آمده است: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پرتمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج ابوالفضل لطیف‌زاده» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم صبر جمیل برای بازماندگان و علو درجات برای آن "جانباز شهید" معزز از بارگاه ایزد منان خواستارم.

گفتنی است، سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 404 شهید، 53 هزار و 689 جانباز و سه هزار و 398 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد