Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@20:27:17 GMT

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۶۸۲۳

رویداد۲۴-موسسه و مجله آماری و تحقیقاتی کانسومر ریپورتس به تازگی اعلام کرده است که گوشی پرچمدار جدید اپل، آیفون ۱۰ (ایکس)، در کیفیت دوربین و عکاسی از سایر رقبای خود پیشی گرفته و رتبه نخست گوشی‌های هوشمند را از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین کسب کرده است.کارشناسان و متخصصان این موسسه دوربین گوشی‌های هوشمند را از لحاظ رزولوشن تصویر، دقت رنگ و دامنه نویز بصری بررسی کرده و گزارش داده اند جدیدترین محصول و پرچمدار اپل آمریکایی یعنی آیفون ۱۰ در جایگاه نخست این رده بندی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف پژوهشگران این بوده است که کیفیت تصویر و دوربین عکاسی در گوشی‌های هوشمندی که هم اکنون در بازارهای جهانی جولان می‌دهند و هریک از خود تبلیغ می کنند را بسنجند و ببینند کدامیک از تبلیغات آنها به واقعیت نزدیک‌تر است.

در این فهرست، آیفون ۱۰، آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب در جایگاه‌ اول تا سوم جای گرفته‌اند.

البته این گزارش از دید بسیاری از تحلیل‌گران بسیار بحث برانگیز و مشکل‌دار است، چراکه همه گوشی های هوشمند قدرتمند دوربین های عکاسی با کیفیت  دارند ولی تنها سه گوشی جدید اپل معرفی شده و در صدر این جدول قرار گرفته اند.

این در حالی است که برندهای دیگری همچون سامسونگ، سونی، گوگل و غیره نیز از دوربین های بسیار پیشرفته با دقت و وضوح بالایی بهره می برند. آنها بر این باورند که موسسه کانسومر ریپورتس از تمامی برندهای دیگر چشم پوشی کرده و تنها نام گوشی های آیفون را در صدر این لیست گنجانده است.

بر اساس گزارش های دیگری که پیشتر منتشر شده بود، گوشی های هوشمند گوگل یعنی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال از بهترین گوشی ها در زمینه عکاسی شناخته شده بود.

در ادامه، فهرست گوشی های هوشمندی که توسط موسسه کانسومر ریپورتس بعنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و کیفیت عکاسی ارائه و معرفی شده اند، به چشم می خورند:

- آیفون ۱۰ اپل

- آیفون ۸ اپل

- آیفون ۸ پلاس اپل

- گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ

- آیفون ۷ اپل

- آیفون ۶ اس اپل

- گلکسی اس ۸ سامسونگ

- گلکسی نوت ۸ سامسونگ

- آیفون ۷ پلاس اپل

- گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ

برخی دیگر هم از این فهرست اشکال گرفته و می گویند که چطور آیفون ۶ که هم اکنون دو سال از عرضه آن می گذرد، عملکرد دوربین بهتری نسبت به گلکسی اس ۸ سامسونگ دارد که با دوربین دوگانه در سال گذشته عرضه شد؟

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟