Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-25@23:38:13 GMT

گیر کردن آلت تناسلی این مرد بدشانس در لوله (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۶۹۹۶

گیر کردن آلت تناسلی این مرد بدشانس در لوله (عکس)

گیر کردن آلت تناسلی این مرد بدشانس در لوله (عکس)

 

مرد بدشانس، بعد از دو روز تحمل وضعیتی عجیب به ناچار به آتش نشانی زنگ زد و گفت , آلت تناسلی اش در یک لوله گیر کرده است !  این مرد علت گیر کردن آلتش داخل لوله را پرت شدن و فرو رفتن آلتش داخل لوله عنوان میکند!!

 

بع گزاش ایران ناز گیر کردن آلت تناسلی مرد نقاش در کانال کولر مرد چینی که مردانگی خود را در لوله جا گذاشته بود به عنوان خجالت اور ترین موضوع از ان یاد می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیان تین اهل کشور چین می گوید به علت گرمی بیش از حد هوا برهنه مشغول رنکاری منزل بوده است که ناگهان سقوط کرده و مردانگیش داخل لوله به مدت دو روز مانده است.

 

هنگامی که لیان دچار این اتفاق شد صورتش مثل خون از خجالت سرخ شده بود.لیان ۶۱ ساله می گوید در اتاقش مشغول رنکاری بود که ناگهان پایش لیز می خورد و می افتد در حین افتادن آلت تناسلی او به داخل لوله ای وارد می گردد که خروجی اب کولر خانه بوده است.او که روی گفتن موضوع را به کسی نداشت به نا چار پس از دو روز مجبور شد به اورژانس زنگ بزند.

 

 

تیم آتش نشانی هنگامی که رسیدند لیان از خجالت توان بالا اوردن سرش را نداشت.بر این گمان بود که افراد داستان اتفاق افتاده را قبول نخواهند کرد.چهار ساعت طول کشید تا تیم آتش نشانی شهر گوانژو لوله را با دقت زیاد برش زده و مرد ۶۱ ساله را نجات دهند.لیان می گوید با خودم فکر می کردم کسی داستان مرا قبول نخواهد کرد.

 

به همین خاطر لوله را خودم از دیوار بریدم و سعی کردم با روغن و مواد روان کندده همه چیز را به پایان برسانم اما موفق نشدم.از خجالت روی زنگ زدن به اورژانس را نداشتم.اما شرایط وخیم تر می شد و ممکن بود دچار عفونت شوم.برای فرد دیگری در ایالت سوثهمپتون اتفاق مشابهی افتاده بود .الت مرد در لوله فولادی گیر کرده بود.وی به بیمارستان جنرال اعزام و ۷ نفر از اتش نشانان پس از چند ساعت کار برشکاری فرد را نجات دادند.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت که همه تلاش‌های ارتش شکست خورده و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا داده و به خانه‌هایتان بروید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.

این اسیر صهیونیست با نام « هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت که از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی که به شما پیشنهاد شد را رد کردید.

وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.

این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست تا از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست تا به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تاکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت که دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.

رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!