Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نماینده‌ی جودوی ایران در رقابت‌های جودوی کاپ آزاد مردان اروپا که در جمهوری چک برگزار می‌شود، به میدان می‌روند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جودوی کاپ آزاد مردان اروپا در شهر پراگ جمهوری چک در شرایطی طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند با حضور ۲۹۹ جودوکار از ۴۱ کشور برگزار می‌شود که محجوب و بریمانلو دو جودوکار کشورمان در این رقابت‌ها روی تاتامی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امروز، شنبه ۱۲ اسفند و در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در جدول ۵۶ نفره این وزن پس از استراحت در دور نخست، به مصاف برنده پیکار اتریش و لهستان می‌رود.

جواد محجوب نماینده وزن به‌اضافه‌ی ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان نیز در گام نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده دیدار عربستان و اکراین به میدان می‌رود. ۲۵ جودوکار این وزن روز یکشنبه ۱۳ اسفند با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.   با اتمام پیکار‌های بخش مردان این رقابت‎ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۶۰ کیلوگرم ۱- مهدی قره قاش ۲- محمد خسروی ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک)   وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو ۲- علی محمدی بریمانلو ۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)   وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده ۲- الیاس پاکدل ۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک)   وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده ۲- علی زحمت‌کش ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)   وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک ۲- پوریا مهنانی ۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو ۲- حامد شاکری ۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱- علیرضا نیک‌سرشت ۲- محمدرضا وحدانی ۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک)   همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.   نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر