Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد عرب مدیر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جشنواره‌های پژوهشی و آموزشی ابزاری برای پایش و ارزیابی عملکرد واحد‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید حمایت بهتری از پژوهش و تحقیقات برتر به‌ویژه در بین‌ دانشجویان و دانشمندان جوان انجام شود که این کار سبب ارتقای کیفیت پژوهش‌ها شده و میزان تولید علم را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب با اشاره به اینکه جشنواره‌های پژوهشی و تقدیر از برگزیدگان آنها  انگیزه دو چندانی را در بین سایر محققان کشور ایجاد می‌کند، افزود: خوشبختانه امروزه کشور در حوزه‌های پزشکی به واسطه همین تحقیق و پژوهش های مختلف  پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که در  گذشته بسیاری از پزشکان و پرستاران ما خارجی بودند و  بعضا برخی از آنها به بیماری‌های منطقه‌ای آشنایی کامل نداشتند ولی امروزه نه تنها پزشک خارجی نداریم بلکه بیمار به خارج از کشور اعزام نمی‌شوند.

کاهش پرداختی از جیب مردم با اجرای طرح تحول

مدیر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت باعث کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم شده است و بسیاری از مشکلات بیماران را رفع کرده به طوری که قبل از اجرای این پروژه علمی پزشکی بیماران برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود مجبور بودند به خارج از بیمارستان بروند.

عرب یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی تهران همگام با سایر دانشگاه‌ها اقدامات ارزشمندی درحوزه تحقیق و پژوهش انجام داده است و امروزه رتبه اول را این مرکز آموزشی در اختیار دارد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی