Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ چهار هزار و 480 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد، نرخ این ارز از روز یک شنبه روند کاهشی را در پیش گرفت و با چهار تومان کاهش به نرخ چهار و 476 تومان رسید، قیمت دلار در روز دوشنبه به دلیل عدم خرید و فروش آن در بازار آزاد تغییری نداشت، قیمت این ارز در روز سه شنبه با دو تومان کاهش به قیمت چهار هزار و 474 تومان رسید، قیمت دلار در روز چهارشنبه با سه تومان کاهش در نهایت به قیمت چهار هزار و 471 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌ست کاهش قیمت دلار در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود ادامه دار بود که با دو تومان کاهش و با قیمت چهار هزار و 469 تومان به معاملات پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته پنج هزار و 511 تومان بود در حالی که از روز دوشنبه با روند کاهشی همراه شد و به قیمت پنج هزار 456 تومان رسید، قیمت یورو روز سه شنبه با ثبات همراه بود، روز چهارشنبه کاهش قیمت این ارز ادامه دار بود و با 3 تومان کاهش به قیمت پنج هزار و 453 تومان رسید، روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود قیمت یورو کاهشی و با قیمت پنج هزار و 450 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 305 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 340 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته شش هزار و 690 تومان بود، این ارز از روز یکشنبه روند افزایشى را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ شش هزار و 800 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

قیمت ارز قیمت یورو قیمت دلار بازار آزاد قیمت یورو قیمت پوند انگلیس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.

 


 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳