Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:56:33 GMT

پیروز قربانی، پیروز واقعی دربی 86 !

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۸۰۹۷

پیروز قربانی، پیروز واقعی دربی 86 !

بازیکن اسبق استقلالی‌ها یکی از کارشناسان شبکه سوم سیما بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروز قربانی بازیکن سال های نه چندان دور استقلالی ها روز برگزاری دربی یکی از مهمانان حضوری در شبکه سوم بود تا تحلیل هایش از دربی را بیان کند.پیروز که خودش در آن دربی معروف سه بر یک که با پیروزی استقلالی ها همراه شد گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد خیلی پخته تر شده و تحلیل هایی هم که می کند منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نقد شهردار بابلسر کلماتی شمرده به کار برد و با گفتن اینکه یک مقام مسئول باید در بیان حرف هایی که می زند دقت لازم را داشته باشد به حاشیه هایی که چند روز پیش پیش آمده بود واکنش نشان داد.

پیروز،پیروز بود،چرا که وقتی خیابانی از او و برهانی درباره دربی بازترین بازیکن دربی ها سوال کرد پرسید،برهانی بدون تامل گفت:«فرهاد مجیدی»اما پیروز نفس عمیقی کشید و خیی خونسرد گفت:«من می گویم مهدی هاشمی نسب.»انتخاب او آنقدر خوب بود که خلیلی،عالیشاه و البته خود برهانی هم روی آن صحه گذاشتند.اما اوج حرف های پیروز استقلالی ها جایی بود که درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها حرف زد.کمتر کسی است که اظهار نظری شفاف در این باره بکند اما پیروز به صورت خیلی خودجوش گفت:

« امیدوارم که یک روزی بیاید تا ما با خانواده‌هایمان بتوانیم در استادیوم بازی‌ را ببینیم.»

 

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد

به گزارش قدس آنلاین، اوربان در اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر طرفداران "صلح" و نه "جنگ"، در انتخابات ماه ژوئن (خرداد) پارلمان اروپا و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) پیروز شوند، پایان جنگ در اوکراین امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توقف جنگ طلبان در اوکراین، افزود: جنگ در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ خاتمه می یابد.

به عقیده نخست وزیر مجارستان، چنانچه صلح طلبان در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند، تصمیمات نظامی در این قاره کند، متوقف و یا حتی لغو می‌شود.

اوربان سپس در ادامه با اشاره به اینکه جو بایدن نامزد جنگ طلب و دونالد ترامپ کاندیدای صلح طلب انتخابات پیش‌روی آمریکا است، گفت: انتخابات دیگری هم در آمریکا برگزار می‌شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. چنانچه کاندیدای صلح جو پیروز شود، آنگاه ما از آمریکا حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از برگزاری این انتخابات‌ها، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خداوند به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا گام بردارند و ما می‌توانیم این جنگ را تا پایان سال به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد