Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس مرزبند جمعه شب در آئین دهمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان افزود : خیران آملی در این مدت سه مدرسه با 20 کلاس درس ، هفت باب نمازخانه و پنج مجموعه ورزشی دانش آموزی ساخته و تحویل آموزش و پرورش دادند.
وی گفت : همچنین چند طرح نیمه تمام آموزشی نیز با مشارکت خیران مدرسه ساز در شهرستان با پیشرفت حدود 70درصدی در حال ساخت است که امیداوریم تا پیش از سال تحصیلی آینده تکمیل و بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** 40 مدرسه تخریبی در آمل
مدیر آموزش و پرورش آمل همچنین از وجود بیش از 40 مدرسه تخریبی در شهرستان خبر داد و گفت که این مدارس نیاز به بازسازی و بهسازی کامل دارند و آموزش و پرورش برای این منظور و پیشبرد امور خود به کمک و همکاری خیران و کمک های مردمی نیازمند است چرا که اعتبارهای ملی جوابگوی نوسازی و ساخت مدارس و فعالیت های جانبی دانش آموزان نیست.
مرزبند اضافه کرد : به نمایندگی از هشت هزار فرهنگی و حدود 60 هزار دانش آموز شهرستان آمل از همت بلند و سخاوت خیران در کمک به تعلیم و تربیت جامعه در این شهرستان قدردانی می کنم.
وی ادامه داد : در دین و فرهنگ ما ، همه کسانی که کارهای خیر می کنند و برای رضای خدا گام بر می دارند ، علاوه بر موجبات رضایت خداوندی ، باعث توسعه فرهنگی و اجتماعی هر منطقه می شوند.
** ساخت بیش از 70 مدرسه توسط خیران آملی
مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز آمل هم در این همایش گفت : مدرسه سازی متعلق به همه است و هر کس به اندازه توان خود می تواند در آن سهیم باشد ، زیرا آنچه بسیار اهمیت دارد حضور و مشارکت مردم در این امر مقدس بوده و مهم تر از همه نیت خیرخواهانه انسان هاست.
حسین بیک مهدوی افزود : خیران عضو مجمع خیران مدرسه ساز آملی در سال های اخیر بیش از 70 مدرسه ساختند یا زمین برای ساخت مدرسه اهدا کردند و همچنین با آموزش و پرورش در ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشتند و به دانش آموزان کم توان مالی هم کمک های چند 10 میلیاردی کردند.
وی گفت : اقدامات خیر در هر مکان و آئینی مورد قبول خداوند است و قدم برداشتن برای دانش آموزان که آینده سازان نظام اسلامی هستند ، باید حمایت های شایسته ای داشت و نقش خیران مدرسه ساز در این زمینه بسیار ارزشمند است.
بیش از 60 هزار دانش آموز در 450 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان آمل تحصیل می کنند.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا