Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: 'الهه قلی‌فلاح'، پارااسکی باز نابینای مطلق زنجانی به‌عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک زمستانی کره‌ جنوبی انتخاب شد.

رضا اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پارااسکی باز زنجانی که از توانایی و آمادگی بسیار بالایی برخوردار است در این رقابت ها در رشته کراس کانتری (صحرانوردی) رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اسکی برای یک ورزشکار نابینای مطلق رشته ای سخت و سنگین است اما 'الهه قلی فلاح' به عنوان نخستین بانوی نابینای اسکی باز ایران توانست در رقابت های انتخابی آلمان با کسب رتبه 12، سهمیه پارالمپیک زمستانی را به دست بیاورد.
اژدری افزود: این اسکی باز روشندل زنجانی، دیماه سالجاری عازم مسابقات انتخابی در کشور آلمان شد و 20 اسفند ایران را به مقصد کره جنوبی برای حضور در رقابت های پارالمپیک زمستانی 'کره جنوبی' ترک خواهد کرد.
وی تصریح کرد: این بانوی روشندل زنجانی، قهرمان دو 1500 متر ایران است که علاوه بر اسکی تجربه اسکیت بر روی آسفالت به مسافت 40 کیلومتر را نیز در کارنامه خود دارد.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: این رقابت ها 17 تا 27 با حضور قریب 550 ورزشکار از 42 کشور جهان در پنج رشته برگزار خواهد شد.
6084/6085

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند