Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@08:53:14 GMT

شماری از افسران سعودی هم دستگیر شدند!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۸۵۸۹

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ پایگاه خبری اردنی "عمون" نزدیک به مراکز تصمیم گیری فاش کرد: مسئولان سعودی رئیس پلیس ریاض را که چند روز پیش برکنار شده بود، به همراه شمار دیگری از افسران بازداشت کرده اند.

این پایگاه نوشت: مسئولان سعودی سرتیپ عبدالعزیز الزمامی رئیس پلیس منطقه الریاض را به همراه سرهنگ مقبل ندی الشملانی العنزی مدیر پلیس منطقه "العلیا" این شهر و تعدادی افسر دیگر از جمله مدیر پلیس منطقه المعذر را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه نوشت که این افسران بلندپایه به احتمال زیاد در ارتباط با پرونده های مرتبط با فساد و سوء استفاده از قدرت بازداشت شده اند.

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از چند ماه پیش طرح مبارزه با فساد را آغاز و کارگروهی را به این منظور تشکیل داد و در این ارتباط شمار زیادی از شاهزادگان و بازرگانان سعودی را بازداشت و به هتل ریتز کارلتون ریاض منتقل کرد.

شماری از ناظران و نهادهای حقوق بشری طرح مبارزه با فساد بن سلمان را برای کنار زدن رقبای سیاسی خود در داخل خاندان سعودی به منظور قبضه قدرت و رسیدن به تاج و تخت پدرش و نیز خاموش کردن هرگونه صدای اعتراض و مخالفت داخلی توصیف می کنند.

محمد بن سلمان از زمان به قدرت رسیدن شماری از مبلغان، دانشگاهیان، روزنامه نگاران و فعالان مدنی را نیز به خاطر انتقاد از سیاست هایش بازداشت کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند