Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@03:14:10 GMT

اینفوگرافیک: ازدواج و طلاق در ۹ ماهه سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۸۷۶۸

اینفوگرافیک: ازدواج و طلاق در ۹ ماهه سال ۹۶

اینفوگرافیک: ازدواج و طلاق در ۹ ماهه سال ۹۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!

زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی موادمخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل مرد جوانی هراسان به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و  هنگامی که مقابل قاضی کشیک قرار گرفت، گفت: برادر 17 ساله‌ام که تنها در خانه‌ای در شرق تهران زندگی می‌کند، تلفن همراهش خاموش شده به همین خاطر راهی خانه‌اش شدم اما از سوی همسایه‌ها پی بردم که او توسط 2 مرد ناشناس هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات میدانی راهی خانه موردنظر شدند و متوجه شدند که این آدم‌ربایی در ساعت 2:30 بامداد رخ داده و دوربین‌های مداربسته ساختمان لحظه به لحظه صحنه جرم را ضبط کرده‌اند.

در بازبینی فیلم‌ها مشخص شد، 2 مرد جوان از خودروی پژو 206 پیاده شده و پس از اینکه بدون هیچ مقاومتی وارد ساختمان شدند در ادامه پسر 17 ساله را با ضرب و شتم از راه‌پله‌ها پایین آورده و سوار بر ماشین خود کرده‌اند که در این شاخه از تحقیقات باز بودن درب ساختمان شک تیم جنایی را برانگیخت.

با توجه به این موضوع فیلم دوربین‌ها به طور دقیق‌تر بازبینی شد؛ کارآگاهان زن جوانی را مشاهده کردند که درب ساختمان را چند دقیقه قبل از ارتکاب جرم برای آدم‌ربایان باز گذاشته بود که در جریان تحقیقات میدانی مدیر ساختمان مدعی شد زن جوان نامادری پسر 17 ساله است و گاهی اوقات به این خانه مراجعه می‌کند!

قتل مرد جوان با شلیک گلوله در جاده مسگرآباد

همین کافی بود تا زن جوان در کوتاه‌ترین ممکن بازداشت شود؛ او در اظهارات ضد و نقیضی گفت: من با پدر این پسر 17 ساله چند سال قبل ازدواج کردم اما همسرم به جرم نگهداری موادمخدر به زندان افتاد و من نیز با اجرا گذاشتن مهریه‌ام درخواست طلاق دادم؛ من شب حادثه برای برداشتن مدارک به این خانه مراجعه کردم و یادم رفت که درب ساختمان را ببندم.

بازجویی‌ها از زن جوان ادامه داشت تا اینکه پسر 17 ساله با برادر خود تماس گرفت و مدعی شد که آدم‌ربایان او را رها کردند و در راه بازگشت به خانه است که در با توجه به چهره‌نگاری متهمان از سوی فرد ربوده شده هویت 2 مرد جوان برای تیم جنایی فاش شد.

در ادامه اقدامات فنی  و مخابراتی نشان می‌داد، نامادری پسر 17 ساله با آن 2 مرد جوان ارتباط داشته است که همین کافی بود تا متهمان پرونده طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شوند؛ آنها پس از انتقال به اداره  پلیس مدعی شدند که از زن جوان دستور گرفتند تا دست به آدم‌ربایی بزنند.

زن جوان که همچنان در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بود پس از مواجه حضوری با شاکی و 2 متهم دیگر پرونده سکوت خود را شکست و ماجرا را اینطور توضیح داد: 9 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و پس از اینکه فرزند مشترکمان به دنیا آمد از همسرم درخواست کردم تا یک خانه به نام من بزند اما او قبول نکرد و به همین خاطر مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم و درخواست طلاق دادم.

متهم ادامه داد: در جریان پروسه طلاق همسرم به جرم نگهداری موادمخدر از سوی پلیس دستگیر شد؛ من نیز تصمیم گرفتم با جعل سند آپارتمانی که پسرخوانده‌ام در آنجا زندگی می‌کند را به فرد غریبه‌ای بفروشم که موفق شدم اما مشکلی که داشتم این بود، پسر 17 ساله در خانه موردنظر سکونت دارد.

وی گفت: بخاطر اینکه خانه را قرار بود زود تحویل دهم چاره‌ای نداشتم؛ 2 مرد جوان را برای آدم‌ربایی اجیر کردم و به بهانه‌ اینکه قصد دارم مدارک بردارم راهی خانه شدم و درب را برای آدم‌ربایان باز گذاشتم تا آنها با خیال راحت و بدون هیجگونه مشکلی این  اقدام را انجام دهند اما هنگامی بازداشت شدم، نقشه‌ام بهم ریخت و پسر جوان آزاد شد.

در بررسی‌ها موشکافانه تیم جنایی نیز مشخص شد در جریان پروسه طلاق، زن جوان به همراه 2 نفر از دوستان همسرش با جاساز کردن مقدار زیادی موادمخدر و اطلاع‌رسانی موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 باعث شده تا همسرش بازداشت شود!

پس از پایان تحقیقات تکمیلی، ماموران ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را جهت کشف جرائم احتمالی، بررسی‌های خود را ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، متهمان برای روشن شدن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقایسه دیه یک فرد در سال ۱۴۰۳ با قیمت خودرو!
  • اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد
  • اینفوگرافیک| سفر جاده ای ایمن
  • دیه یک فرد در سال ۱۴۰۳ چقدر ارزش دارد؟ (اینفوگرافیک)
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • کاهش آمار طلاق درآذربایجان‌غربی
  • اینفوگرافیک/ ۵ میوه خشک سرشار از ویتامین «دی»
  • کاهش ۲ درصدی واقعه طلاق در مازندران 
  • اینفوگرافیک/ ۸ ماده غذایی تقویت کننده مو را بشناسید
  • آمار طلاق در مازندران 2 درصد کاهش داشت