Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از حمایت اعضای این فراکسیون از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان خبر داد و گفت:اعضای فراکسیون امید به امضا کنندگان این طرح اضافه خواهد شد.

احمد همتی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار داشت: در طول چهار دهه بعد از انقلاب، ما مسئولان در اجرای عدالت کوتاهی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دغدغه‌های مجلس دهم، تحقق عدالت بود که در این راستا مصوبات خوبی در بودجه سال ۹۷ و در برنامه ششم توسعه داشتیم.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات برنامه ششم توسعه در خصوص عادلانه شدن پرداخت‌ها، از گام‌های مهمی بود که در مجلس دهم برداشته شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید افزود: یکی از وجوه عدالت این است که اگر مسئولی از مسیر غیرقانونی اموالی را کسب کرد، باید آن اموال را به بیت‌المال بازگرداند، در این راستا باید سازوکاری طراحی شود که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، سازوکار تحقق این امر عادلانه است.

همتی تصریح کرد: طبق قانون اساسی، مقامات باید پیش از احراز پست، ثروت خود را به قوه قضائیه اعلام کنند تا اگر در طول خدمتشان، ثروت غیرقانونی را کسب کرده‌اند، شناسایی شوند و به بیت‌المال اعاده شوند، اما این اصل از قانون اساسی سال‌ها مغفول مانده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: با اجرای این اصل از قانون اساسی، مردم رویکرد عادلانه در نظام اسلامی را درک خواهند کرد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فراکسیون امید و مجموعه مجلس به ایجاد عدالت حساس است، گفت: در جلسات شورای مرکزی فراکسیون امید و به صورت خصوصی با اعضا، در مورد طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان صحبت شده است و نظر فراکسیون امید نسبت به این طرح مثبت است. پس از تعطیلات مجلس حتماً اعضای فراکسیون امید هم به جمع امضاکنندگان این طرح اضافه خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه انجمن‌های میراث‌فرهنگی با اعضای شورای شهر و دهیاران افزود:
تعامل بیشتر دهیاران با یگان حفاظت اداره کل و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین افراد بومی در دستور کار است.
این جلسه با حضور بخشدار، جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار شد.
از میان ۹۱۲ اثر ثبت ملی شده استان مرکزی، ۴۵ مورد در شهرستان زرندیه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها