Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:07:42 GMT

تحویل 70 هزار کارت ملی هوشمند در شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۹۰۱۸

تحویل 70 هزار کارت ملی هوشمند در شاهین‌شهر

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترابی اظهار کرد: بیش از 70 هزار کارت ملی هوشمند امسال به شهروندان شاهین‌شهری و گز تحویل‌شده است.

وی افزود: روزانه 400نفر از شهروندان برای تعویض کارت ملی به این اداره در شاهین‌شهر و خدمات پستی در شهر گز مراجعه می‌کنند و مدارک لازم را تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره پست شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: مراجعات مردمی درماه اسفند به‌قدری زیاد شده است که به شهروندان برای تحویل کارت ملی جدید برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال آینده نوبت داده می‌شود.

وی با اشاره به خدمات صدور کارت ملی هوشمند به شهروندان شهر میمه در اداره پست این شهر عنوان کرد: روزانه تا 400 نفر در این دفتر پستی مدارک خود را تحویل می‌دهند، برای این‌که شهروندان گز و وزوان برای تحویل مدارک خود بیش‌تر دچار زحمت نشوند و به شهرهای شاهین‌شهر و میمه مراجعه نکنند، خدمات تحویل کارت ملی به‌ زودی در این دو شهر نیز راه‌اندازی می‌شود.

مدیر اداره پست شاهین‌شهر از شهروندانی که مدارک خود را تحویل داده‌اند خواست باهدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، پس از دریافت پیامک به تلفن‌های همراه، برای تحویل کارت ملی به اداره پست شاهین‌شهر مراجعه کنند.

وی در پایان از آماده بودن تعداد زیادی کارت ملی هوشمند شهروندان شاهین‌شهری خبر داد و گفت: برخی از شهروندان باوجود ارسال پیامک تحویل کارت ملی در دریافت کارت ملی خود از این اداره کوتاهی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال