Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار میوه رنگ و بوی دیگر به خود می‌گیرد، به طوریکه با افزایش نسبی تقاضا، قیمت ها دستخوش تغییر و تحولاتی قرار می‌گیرد؛ البته رئیس اتحادیه بارفروشان می‌گوید حداکثر نوسان نرخ میوه در ایام شب عید 10 درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناگفته نماند که در آستانه ورود به فصل بهار مجددا میوه های نوبرانه اعم از چاقاله بادام و ملون صدرنشین ویترین میوه فروشی ها هستند.

آخرین بررسی از بازار میوه و تره بار نشان می‌دهد که نرخ هر کیلو خیار 3 تا 3 هزار و 500، موز 6 تا 6 هزار و 700، پرتقال شمال 3 تا 3 هزار و 500، پرتقال شمال 5 تا 8 هزار، سیب 3 تا 5 هزار، ملون 5 تا 8 هزار و چاقاله بادام 100 تا 120 هزار تومان است.

حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و صیفی اظهار کرد: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب پیش بینی می شود که قیمت میوه در ایام عید حداکثر 10 درصد افزایش یابد.

به گفته وی؛ با توجه به فراوانی تولید و عرضه، قیمت ها به قدری پایین است که جوابگوی هزینه کشاورزان نیست.

صابری از کاهش 10 درصدی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: در چند روز اخیر افزایش عرضه موز در میدان تا حدودی در کاهش قیمت آن تاثیرگذار بوده است، به طوریکه هم اکنون هر کیلو موز با نرخ 5200 تا 5500 تومان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع ملون و چاقاله بادام نوبرانه در بازار خبر داد.

وی نرخ هر کیلو پرتقال تامسون شمال هزار و 300 تا 2 هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین نرخ هر کیلو پرتقال خونی شمال 2 تا 3 هزار، پرتقال جنوب 3 تا 4 هزار و 500، نارنگی بندری 5 تا 8 هزار و نارنگی تخمه پاکستانی 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان است.

صابری با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار افزود: اکنون هر کیلو خیار رسمی با نرخ هزار تا هزار و 500، خیار گلخانه هزار و 500 تا 2 هزار، سیب هزار و 500 تا 2 هزار و 500، کیوی هزار و 500 تا 2 هزار و 500، انگور شاهرودی 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان در میدان عرضه می شود.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو بادمجان دلمه هزار تا هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو بادمجان قلمی هزار تا هزار و 500، پیاز هزار تا 2 هزار و 500،گوجه فرنگی گلخانه هزار و 500 تا 2 هزار و 500،گوجه فرنگی نو 800 تا هزار و 300،فلفل دلمه رنگی 2 تا 3 هزار و 500، فلفل دلمه سبز هزار و 500 تا 2 هزار و سیب زمینی 600 تا 900 تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو،آش،قورمه)500 تا 800 و سبزی خوردن 800 تا هزار و 500 تومان است.

انتهای پیام/

افزایش 10 درصدی قیمت میوه در ایام پایانی سال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳