Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در پاسخ به این سوال که مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش 20درصدی قیمت سی ان جی مخالفت کرده است، اظهار کرد: موضوع کاهش قیمت سی ان جی هنوز به مجلس نرفته است و این مصوبه توسط دولت در حال بررسی و ارزیابی است و هنوز در این خصوص تصمیم قاطع و کامل گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید براینکه هنوز جواب قاطع و کتبی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم، تصریح کرد: یکی از پیشنهادات ما در خصوص توسعه خودروهای دوگانه سوز این است که مردم را به سمت استفاده از سی ان جی ترغیب کنیم؛ بنابراین انگیزه‌ای برای افزایش قیمت نداریم بلکه در صدد کاهش قیمت سی ان جی هستیم.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNGکشور، ارائه کارت اعتباری سوخت CNG، کاهش 20 درصدی قیمتCNG و توسعه ظرفیت CNG را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد و افزود: در صدد هستیم که بتوانیم حداقل سهم 30 درصدی سبد سوخت ناوگان را به خود اختصاص دهیم.

دادرس تاکید کرد: در همین راستا جلسه ای را با ستاد مدیریت سوخت کشور و وزارت راه وشهرسازی برگزار کردیم تا بتوانیم سهم سبد سوخت سی ان جی را از 25 درصد به 30 درصد ارتقا دهیم. در حال حاضر منتظر جواب ستاد مدیریت سوخت و وزارت راه هستیم.

او خاطرنشان کرد: نتیجه بحث افزایش سهم سبد سوخت سی ان جی ظرف یک هفته آینده مشخص می‌شود.

402

سی ان جی جایگاه سوخت ستاد سوخت وزارت راه قیمت سی ان جی خودروی دوگانه سوز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت اندکی بالا رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  بهای معاملات نفت برنت با ۲۷ سنت افزایش، به ۸۷ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۶ سنت افزایش، به ۸۲ دلار و ۱۶ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص روز گذشته تحت تاثیر نشانه‌های عدم تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و مختل شدن عرضه نفت این منطقه، ۲۹ سنت کاهش یافتند.
سوگاندها ساچدوا، موسس شرکت تحقیقاتی اس‌اس‌ولث استریت، در این باره گفت: کاهش نرخ اضافی ریسک ژئوپلیتیکی، به قیمت نفت ضربه زده، زیرا عرضه دچار اختلال قابل توجهی نشده است. اما چشم انداز ژئوپلیتیکی همچنان در جهت قیمت نفت، مهم مانده است. تحلیلگران گروه بانکی ANZ، نظر مشابهی را منعکس کردند.
سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند و آمار هزینه مصرفی شخصی در مارس که معیار مورد نظر فدرال رزرو برای ارزیابی تورم است، اواخر هفته جاری منتشر می‌شود و برای ارزیابی مسیر سیاست پولی، به دقت دنبال خواهد شد.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، در حالی که ذخایر محصولات نفتی احتمالا کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت