Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سید ابوالحسن فیروزآبادی گفت: مدیران شرکت‌ها و سیستم‌های خارجی از جمله مدیر تلگرام در بسیاری از موارد با ایران همکاری سازنده‌ای دارند اما همه این مدیران به دلیل سیاست‌های آمریکا در خصوص همکاری با ایران تحت فشار هستند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در واکنش به تحریم شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و ایجاد اختلال در جریان آزاد اطلاعات از سوی آمریکایی‌ها اظهار داشت: آمریکا با تحریم شورا و مرکز فضای مجازی سفسطه کرده و قصد داشته تا بر روی سیستم‌ها و پیام رسان‌های خارجی فشار ایجاد کند تا با جمهوری اسلامی ایران مذاکره‌ و همکاری نداشته باشند که همه این تلاش‌ها در راستای ایجاد محدودیت  برای حضور پرشور و سالم ملت ایران در فضای مجازی است تا در نهایت فضای مجازی کشور با فساد و شایعات مسموم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: مدیران شرکت‌ها و سیستم‌های خارجی از جمله مدیر تلگرام در بسیاری از موارد با ایران همکاری سازنده‌ای دارند اما همه این مدیران به دلیل سیاست‌های آمریکا در خصوص همکاری با ایران تحت فشار هستند.

رییس مرکز ملی فضای مجازی درباره میزان سهم ایران در بازار پیام رسان‌ها گفت: در حال حاضر پیام رسان‌های بومی ۱۳ میلیون کاربر دارند؛ در واقع توانسته‌اند سهم مناسبی از بازار را در کنار پیام رسان‌های خارجی به خود اختصاص دهند و این نیاز در کشور وجود دارد تا از پیام رسان‌های داخلی حمایت بیشتری انجام شود.

وی تاکید کرد: شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای را برای حمایت از پیام رسان‌های داخلی در دستور کار دارد که بنابر آن وزارت ارتباطات به عنوان مجری، وام ۵ میلیارد تومانی به پیام رسان‌های بومی اعطا می‌کند؛ هم اکنون مراحل نهایی اعطای وام در حال انجام است و به زودی وام ۵ میلیارد تومانی برای حمایت از پیام‌رسان‌ها واریز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز چهارشنبه یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید.

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های 2 کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردندآغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگتشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ