Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی تمرینات تیمش را برای سه روز تعطیل کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با پایان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تمرینات پیکان سه روز تعطیل شد و قرار است دور جدید تمرینات این تیم از روز سه‌شنبه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات پیکان قبل از سال جدید هم برای دو تا سه روز دیگر تعطیل خواهد شد.

خبر دیگر در مور پیکان اینکه آنها تا پایان سال جاری دو بازی دوستانه انجام خواهند داد. شاگردان مجید جلالی 22 اسفندماه به مصاف پدیده خواهند رفت و در تاریخ 28 اسفند هم یک بازی دوستانه با پارس جنوبی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجید جلالی پیکان تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته