Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق روستایی دارد و آسفالت و بهسازی راه های روستایی هم با هدف تامین امنیت و رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: برای بهسازی راه های روستایی استان در سال جاری طرح های روکش آسفالت راه های روستایی بطول 78 ،بهسازی راه های روستایی بطول 92 کیلومتر و احداث راه های روستایی بطول 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5کیلومتر در بیش از 21 روستا با هزینه 268 میلیارد ریال اجراست .
حیدری با اشاره بهسازی و آسفالت راه های اصلی و فرعی استان در سال جاری بیان کرد: روکش آسفالت به طول 53 کیلومتر،احداث راه به طول 19 کیلومتر، بهسازی به طول 9.71 کیلومتر ،بازیافت گرم و سرد آسفالت بطول 8.5 کیلومتر،لکه گیری راه ها به مقدار 121 هزار و200متر مربع ، احداث پل به تعداد 39 دهنه با هزینه 710 میلیارد ریال از جمله طرح های اجرا شده می باشد .
وی در خصوص وضعیت بزرگراه های استان افزود: طول بزرگراه های موجود استان اردبیل 137 کیلومتر می باشد و درحال حاضر نیز قطعاتی از بزرگراه اردبیل -سرچم بزرگراه سه راهی صحرا ، مشگین شهر ، پارس آباد – سربند در دست احداث می باشد.
حیدری بیان کرد: بزرگراه های مورد نیاز استان در چشم انداز میان مدت 672 کیلومتر است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم احداث می شود .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث بزرگراه در جاده سرچم- اردبیل گفت: جاده اردبیل -سرچم بطول 180 کیلومتر است که 15 کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده و کار مطالعه احداث بزرگراه بطول 80 کیلومتر انجام شده و بقیه نیز در دست مطالعه برای تبدیل به بزرگراه می باشد.
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید