Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@14:41:49 GMT

توافق سرمربی سابق الهلال با العین

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۹۶۸۵

سرمربی سابق الهلال عربستان با باشگاه العین امارات به توافقات اولیه دست پیدا کرده است.به گزارش بلاغ، به نقل از یورو اسپورت عربی، رامون دیاز، سرمربی سرشناس الهلال عربستان بعد از شکست برابر تیم فوتبال استقلال از کار بر کنار شد. دیاز توانست در الهلال نتایج بسیار خوبی کسب کند. او این تیم را قهرمان لیگ عربستان کرد و توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دیاز در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان جای داشت. با این حال بعد از شکست برابر تیم فوتبال استقلال این مربی سرشناس آرژانتینی از کار برکنار شد.

یورو اسپورت نسخه عربی فاش کرد که رامون دیاز در امارات به سر می‌برد و برای بر عهده گرفتن هدایت العین امارات با سران این باشگاه به توافق اولیه دست پیدا کرده است.

هدایت العین را زوران مامیچ بر عهده دارد. این تیم با وجود این که صدرنشین لیگ امارات است اما سران باشگاه با سرمربی تیم رابطه خوبی ندارند و احتمال اخراج مامیچ زیاد است.

پسر رامون دیاز که دستیار او هم است پیش از این تاکید کرد که پدرش دوست دارد در خلیج فارس به مربیگری ادامه‌ دهد و این باعث شده تا چند باشگاه سرشناس عربی به این مربی با تجربه آرژانتینی پیشنهاد دهند.

العین حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است و سه‌شنبه دو تیم در سومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

کد مطلب: 353087  

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

رسانه‌گریزی 20 ماهه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت مازندران

    توافق سرمربی سابق الهلال با العین ملوان سرمربی‌اش را با خود نبرد! بازیکن الهلال بازی با استقلال را از دست داد وقتی پرسپولیسی‌ها از سر شکم سیری بازی می‌کنند کاپیتان رقیب پرسپولیس خانه نشین شد عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 12 اسفند برانکو اشتباه کرد شفر سود برد نتایج روز دوم هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر سایپا به استقلال رسید تساوی روبین‌کازان با آزمون وریا غفوری: باخت قبلی را جبران کردیم/ بعد از پرسپولیس حالا نوبت العین است/ شادی همه یکطرف، شادی پادوانی یکطرف حاشیه‌های تمرین پرتنش امروز پرسپولیس زمان اعلام لیست بازیکنان کی‌روش درخواست کمالوند از رئیس فدراسیون منظور برانکو کدام سورپرایز بود؟ بدل علی دایی در ترکیب سایپا سرمربی مشکی‌پوشان: تیم ما مریض است درگیری علی کریمی و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی طعنه علی کریمی به فدراسیون فوتبال ابراهیم‌زاده: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم  

پیروزی پر گل غیرت با هت‌تریک ستاره ایرانی

لغو محرومیت هواداران سپاهان

اعلام زمان نشست خبری دایی و پورموسوی

درگیری لفظی پیروانی با یک خبرنگار

IOC محرومیت کمیته المپیک روسیه را لغو کرد

نقطه قوت استقلال نسبت به پرسپولیس

درخواست مهم پرسپولیسی‌ها از اینفانتینو

برف لندن سفر اینفانتینو به تهران را به تاخیر انداخت

انتقاد برلوسکونی از سبک بازی تیم گتوزو

استقلال دربی بباز نیست

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال